Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.05.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite apartamentu viesnīcā', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite apartamentu viesnīcā', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite apartamentu viesnīcā', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite apartamentu viesnīcā', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite apartamentu viesnīcā', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite apartamentu viesnīcā', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite apartamentu viesnīcā', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite apartamentu viesnīcā', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite apartamentu viesnīcā', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite apartamentu viesnīcā', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite apartamentu viesnīcā', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Vispārējās ziņas par uzņēmumu    3
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.2.  Uzņēmuma darbības veidi    4
1.3.  Likumdošanas saistošie normatīvie akti    6
2.  Uzņēmuma iekšējā vide    7
3.  Uzņēmuma SVID analīze un stratēģija    10
3.1.  Priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Фрагмент работы

3.1. PRIEKŠLIKUMI
• Uzņēmuma vadībai būtu nepieciešams apsvērt domu par jauna darbinieka – mārketinga speciālista – pieņemšanu, kas atbildētu tieši par uzņēmuma reklamēšanu un popularizēšanu. Ikdienā viesu uzņemšanas specialists ir pārāk noslogots, lai kvalitatīvi un produktīvi spētu veikt šos uzdevumus, piesaistītu jaunus sadarbības partnerus.
• Jāveic piesaistošākas mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai nesezonas laikā, piemēram, akcijas, veidot kompleksos piedāvājumus un tamlīdzīgi.
• Jāizveido kvalifikācijas celšanas pasākumi, piemēram, viesu uzņemšanas speciālistam apmeklējot LVRA rīkotos seminārus un kvalifikācijas kursus.
• Jāuzlabo komunikācija starp augstako un vidējo vadītaju līmeņiem rīkojot biežāk sapulces.
• Papildināt pakalpojumu klāstu, kas varētu piesaistīt vairāk klientu, piemēram, velosipēdu nomu.

Коментарий автора
Atlants