-
Produktu vai pakalpojumu klāsta paplašināšana mājdzīvnieku rotaļlietu segmentā apgrozījuma palielināšanai
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
ANNOTATION | 3 | |
SATURS | 4 | |
IEVADS | 5 | |
1. | Klientu vajadzības un vēlmes | 7 |
1.1. | Patērētāju vēlmes | 9 |
1.2. | Patērētāja koncepcija | 9 |
1.3. | Patērētāju rīcības psiholoģija | 10 |
1.4. | Jaunu produktu vai pakalpojumu attīstība | 10 |
1.5. | Mārketinga mikss (marketing mix) – taktiskais mārketings | 13 |
1.6. | Patērētāju uzvedība un to ietekmējošie faktori | 17 |
1.7. | Vajadzību apmierināšana etapi | 20 |
2. | Mājdzīvnieku produktu un pakalpojumu tirgus Latvijā | 22 |
2.1. | Uzņēmuma “GIZMA” darbības izpēte un analīze | 24 |
2.2. | Jaunu produktu un pakalpojumu izaugsmes iespējas uzņēmumā ”Gizma” | 29 |
Secinājumi | 46 | |
Priekšlikumi | 47 | |
Nobeigums | 48 | |
Literatūras un citu avotu saraksts | 49 | |
Pielikumi | 52 |
Nobeigums
Kvalifikācijas darba autora uztverē veiktais pētījuma mērķis- teorētiski izpētīt klientu vajadzības un vēlmes mājdzīvnieku rotaļlietu segmentā apgrozījuma palielināšanai uzņēmumā „GIZMA” ir sasniegts.
Iegūtie aptaujas rezultāti norāda uz nepieciešamību paplašināt, ieviest jaunus, daudzveidīgus produktus vai pakalpojumus uzņēmuma piedāvājuma klāstā, lai pielāgotos tirgus pārmaiņām un palielinātu uzņēmuma apgrozījumu samazinot izmaksas, padziļinātāk izzinot, apmierinātu patērētāju vajadzības un vēlmes ar empīriskās pētījuma metodes palīdzību.
Izmantojot teorētiskās literatūras avotus un analīzi, kā arī empīriskās metodes pielietošanu, palīdzēja produktīvi realizēt kvalifikācijas darba uzdevumu izpildi un gūt pareizās atbildes uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem.
Pētījuma mērķa sasniegšanas un uzdevumu izpildes pakāpe- vērtēta kā atbilstoša BVK studiju iegūtām teorētiskām un praktiskām zināšanām veicot saimniecisko darbību un balstoties uz uzņēmējdarbības praksi.
Pētījuma ierobežojumi- pētījuma dotā izstrādes laika un kompetences trūkums pirmo reizi iztrādājot pētījumu, respondentu aptaujas ticamība, salīdzinoši maz pieejami zinātniskie raksti un iepriekš veiktie pētījumi par autora līdzīgu tematu.
Galvenie praktiskie priekšlikumi- piedāvāt vairākas aptaujas potenciāliem klientiem, ne tikai par klientu vajadzības izzināšanu piedāvājot turpmāk jaunus produktus vai pakalpojumus, bet arī par pašu produktu vai pakalpojumu, kas jau ir pieejams esošā uzņēmumā.…
Pirmā daļa ir teorētiskās analīzes daļa - veikta zinātniskās literatūras analīze, izzinot un analizējot klienta vajadzības un vēlmes, klienta apmierinātību, to ietekmējošos faktorus, patērētāju koncepciju un rīcības psiholoģiju, vajadzību apmierināšanas etapus, kā arī jaunu produktu vai pakalpojumu attīstību, darba autora izstrādātas panākumu atslēgas. Otrajā daļā sniegts uzņēmuma „GIZMA” izaugsmes iespējas un raksturojums, kā arī apkopojums par mājdzīvnieku pakalpojumu tirgu Latvijā un uzņēmumā ”GIZMA, piedāvāti jauni potenciālā produkta vai pakalpojuma ieviešana uzņēmumā. Trešajā daļā, izmantojot empīriskā pētījuma metodi, tika noskaidrota kādi pakalpojumi un produkti ietekmē apgrozījuma palielināšanu uzņēmumā, mājdzīvnieku saimnieka izvēles kritēriji iegādājoties produktus vai pakalpojumus un pamatojoties uz iegūto rezultātu novērtējumu, tika izstrādāti secinājumi un piedāvāti uzņēmuma apgrozījuma uzlabošanas pasākumi.
PDF formāts. Koledžas darbs.
