Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.02.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 1.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 2.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 3.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 4.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 5.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.nodaļa.  Reklāmas kampaņas stratēģiskais plāns    1
1.1.  Situācijas analīze    1
1.1.1.  Preču un kompānijas pētījums    1
1.1.2.  Mērķauditorija    1
1.1.3.  Reklāmas vēstījums    1
1.1.4.  Reklāmas nesēju funkcijas    2
1.1.5.  SWOT analīze    2
1.2.  Reklāmas kampaņas koncepcijas izstrāde    3
1.2.1.  Attiecības ar IMK jeb Integrēto mārketinga komunikāciju    3
1.2.2.  Mediju plāns    3
2.2.3.  Reklāmas kampaņas forma un fāzes    3
2.nodaļa.  Reklāmas budžeta plāns    4
Фрагмент работы

Mērķauditorija, kas tika izvēlēta izvērtējot demogrāfisko un psiholoģisko patērētāja portretu, koncentrējas urbanizētā vidē, tādēļ efektīvākie informācijas līdzekļi, kas visvieglāk pieejami pilsētu iedzīvotājiem, ir reklāmu stabi un izkārtnes pilsētu ielās.

2.2.3. Reklāmas kampaņas forma un fāzes

Tiek izmantots „ķircinošā” reklāmas kampaņas veids nepārtrauktajā formā.
1.fāze.
Šī fāze norisinās divas nedēļas, kurās tirgus tiek sagatavots jaunai precei. Tā kā tiek izmantots „ķircinošais reklāmas kampaņas veids, sākotnējais sludinājums, kas tiek izmantots pirmajā fāzē, sniedz ar produktu nesaistītu informāciju, kas piesaista patērētāja uzmanību un interesi.…

Коментарий автора
Atlants