Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.11.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Эссе 'Politisko reklāmu analīze', 1.
  • Эссе 'Politisko reklāmu analīze', 2.
Фрагмент работы

Recenzijā tiek apskatītas un analizētas divas politiskās reklāmas, kas bija publicētas laikrakstos „Neatkarīgā Rīta Avīze” un „Diena” 2006.gada septembrī, īsi pirms 9. Saeimas vēlēšanām, kas notika 7.oktobrī. Tiek reklamētas partijas: „Zaļo un zemnieku savienība” un „Tēvzemei un brīvībai”/LNNK.
„Zaļo un zemnieku savienība” tika dibināta 2002. gadā pirms 8. Saeimas vēlēšanām, to veido Latvijas Zemnieku savienība un Latvijas Zaļā partija. Partijas vadītājs ir Mārtiņš Roze, Latvijas Republikas Zemkopības ministrs. Savienības ideoloģija ir labēja, tiek atbalstīts ekoloģisms, zemnieku intereses. 9. Saeimas vēlēšanās „Zaļo un zemnieku savienība” ieguva 18 deputātu vietas.
"Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK (TB/LNNK) ir nacionālistiska partija Latvijā, kas tika izveidota 1997. gadā, apvienojoties Latvijas Nacionālās Neatkarības Kustībai un politiskajai partijai „Tēvzemei un Brīvībai”. Tās vadītājs ir Roberts Zīle, kas tika izvirzīts kā "Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK kandidāts Ministru prezidenta amatam 9. Saeimas vēlēšanās. Partijas ideoloģija ir nacionālisms. 9. Saeimas vēlēšanās "Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK ieguva 8 deputātu vietas.…

Коментарий автора
Atlants