-
Jelgavas novada sociāli ekonomiskā attīstība pēc teritoriāli administratīvās reformas
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | ADMINISTRATĪVI TERITORIĀLĀ REFORMA | 3 |
1.1. | Administratīvi teritoriālās reformas likums | 3 |
1.2. | Administratīvi teritoriālās reformas gaita | 4 |
1.3. | Administratīvi teritoriālās reformas mērķi pakalpojumu sfērā | 6 |
2 | JELGAVAS NOVADS | 3 |
2.1. | Vispārējs raksturojums | 7 |
2.2. | Informācija par Jelgavas rajona padomes reorganizāciju | 3 |
2.3. | Statistikas dati | 8 |
2.4. | Projektu rea1izācija | 10 |
2.5. | Sociālā dienesta un izglītības iestāžu reorganizācija | 11 |
3. | EKSPERTU INTERVIJAS | 3 |
4. | ANALĪZE | 22 |
SECINĀJUMI | 24 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 3 | |
PIELIKUMS | 26 |
SECINĀJUMI
Eksperti min, ka Administratīvi teritoriālā reforma sākumā ir bijusi kā "taustīšanās";
Eksperti atzīst, ka Administratīvi teritoriālā reforma katram pagastam ir ieguvums pieejamā ES līdzfinansējuma dēļ;
Pagasti kā kompensāciju par pievienošanos Jelgavas novadam saņēma 200 tūkstošus eiro;
Ir izveidota informācijas sistēma "Namejs" tā ir datorprogramma, kas nodrošina organizācijas dokumentu un informācijas reģistrāciju un pārvaldību;
Eksperti uzskata, ka pozitīvais pēc Administratīvi teritoriālās reformas ir iespēja strādāt profesionāļu komandā, lēmums nav jāpieņem vienam indivīdam;
Arī tie pagasti, kuri tika pievienoti piespiedu kārtā, atzīst, ka Administratīvi teritoriālā reforma tiem ir nākusi par labu;
Valgundes pagastā pēc Administratīvi teritoriālās reformas ļoti krasi ir samazināti sociālie pabalsti;
Pēc Administratīvi teritoriālās reformas pagastu savstarpējo saikni veido pieredze ar kuru tie var apmainīties un veiksmīgāk attīstīt savu pagastu.
…
Darbā aprakstīta Jelgavas novada sociāli ekonomiskā attīstība pēc teritoriāli administratīvās reformas
