Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 1.
  • Реферат 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 2.
  • Реферат 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 3.
  • Реферат 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 4.
  • Реферат 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 5.
  • Реферат 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 6.
  • Реферат 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 7.
  • Реферат 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 8.
  • Реферат 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 9.
  • Реферат 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 10.
  • Реферат 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 11.
Фрагмент работы

1.Situācijas analīze
Hotel Jelgava atrodas Jelgavas centrā, tā ir 3 zvaigžņu viesnīca, kas pieder SIA „Kulk”. Viesnīcā ir 30 komfortabli numuriņi – standarta, apartamenti, mini lukss un lukss. Viesnīcas piedāvājumā ir arī 3 konferenču zāles, kurām iespējams arī izīrēt tehniku.
Tā kā viesnīca atrodas kultūrvēsturiskā ēkā, tad pārveidot tās ārieni nevar. Ēkā atrodas ne tikai viesnīca, bet arī skaistumkopšanas salons, atpūtas komplekss ar saunu un kafejnīca, kas nav saistībā ar viesnīcu, bet ir individuāli uzņēmumi.

Коментарий автора
Atlants