Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.03.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 16.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 17.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 18.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 19.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 20.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 21.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 22.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 23.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 24.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 25.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 26.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 27.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 28.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 29.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 30.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 31.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 32.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 33.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 34.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 35.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 36.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS „Latvijas Balzams”  novērtējums pēc EFQM izcilības modeļa', 37.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA AS „LATVIJAS BALZAMS” RAKSTUROJUMS    4
2.  EFQM IZCILĪBAS MODELIS    6
3.  AS „LATVIJAS BALZAMS” NOVĒRTĒJUMS PĒC EFOM IZCILĪBAS MODEĻA    9
3.1.  Līdervadība    9
3.2.  Politika un stratēģija    11
3.3.  Darbinieki    13
3.4.  Partnerattiecības un resursi    16
3.5.  Procesi    18
3.6.  Ar klientiem saistīti rezultāti    22
3.7.  Ar darbiniekiem saistīti rezultāti    24
3.8.  Ar sabiedrību saistītie rezultāti    27
3.9.  Galvenie darbības rezultāti    28
3.10.  AS „Latvijas Balzams” kopējo punktu skaits pēc izcilības modeļa    31
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    33
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    34
Фрагмент работы

Kvalitāte ir katra uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa. „Kvalitāte – konkrēta subjekta definēto pazīmju kopums, kas tiek izmantots, vērtējot konkrētas materiālās vai nemateriālās lietas piemērotību viņā vajadzību apmierināšanai” (Driņķe, 2019, 30). Tomēr apskatot šo jēdzienu, parādās arī jēdziens – atbilstība, jo kvalitāti nevar piemērot preču/pakalpojumu ražošanā. „Atbilstība – subjekta organizācijas definēto lietas pazīmju kopums” (Driņķe, 2019, 30). Tātad, apskatot šos jēdzienus saprotam, ka katrai izcilai organizācijai ir svarīga kvalitāte un lai to sekmētu organizācijā jābūt konkrētai kvalitātes vadībai sistēmai. „Kvalitātes vadības sistēmas galvenais uzdevums ir izveidot pamatu, kas nodrošinātu, lai process vienmēr tiktu veikts, izmantojot vienu un to pašu informāciju, metodes, prasmes un tiktu konsekventi kontrolēts.” (Zygon Baltic Consulting, 2002, 15) Kvalitātes vadības sistēma palīdz kontrolēt, sistematizēt un pārvaldīt uzņēmuma zināšanas par to, kā ir jāstrādā un kopīgi jāsadarbojas.
Kvalitātes politika ir katra veiksmīgā uzņēmuma neatņemama daļa. EFQM ir kvalitātes vadības modelis kas aptver visas organizācijas darbības un vērtē tās vienotā sistēmā (EFQM izcilības modelis, 2020).
Izcilība ir viens no uzņēmējdarbības panākumu priekšnosacījumiem un tāpēc EFQM Biznesa izcilības modeļa izmantošana ir būtiska uzņēmumiem, kuri vēlas apliecināt savu konkurētspēju Latvijā un ārpus tās robežām. Pārsvarā kvalitātes izcilībai pievēršas vidējie un lielie uzņēmumi, un Latvijā viens no tiem ir AS „Latvijas Balzams”, kurš ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem valstī. AS „Latvijas balzams” ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs un eksportētājs Baltijas valstīs ar atzītiem zīmoliem un profesionālu komandu, kas pats izstrādā produktu receptūras.…

Atlants