Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 1.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 2.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 3.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 4.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 5.
Фрагмент работы

Tipiskie iemesli kādēļ izvēlas franšīzes ir tirgus potenciāls, finanšu ieguvumi, tirgus piesātinājums. No franšīzes veidotāja puses izdevīgi veidot franšīzes ir tādēļ, ka tās samazina risku izveidot jau esošu un pierādītu konceptu .
Starptautiskā sadales sistēma piedāvā dažādus raksturlielumus, kuri var tikt pieņemti arī pašmāju tirgos:
• Jāizveido produkts pieejams patērētājiem
• Jāpalīdz informēt patērētāji par produkta īpašībām un priekšrocībām salīdzinot ar konkurentu produktiem
• Jāpārvalda izplatītāja sabiedrotā attiecības
• Jābūt piemērotai uzņēmuma paredzētā personāla stratēģijas pozīcijai.
Izveidot starptautisku izplatīšanas sistēmu ir daudz sarežģītāk, kā sākumā varētu šķist, jo jāņem vērā ir dažādas ģeogrāfiskās atrašanās vietas. Tāpat jāņem vērā, ka var būt mainīgas izplatītāja cerības, kā arī nedrīkst aizmirst par atšķirībām konkurences struktūrās. Tāpat pastāv dažādas makrovides dimensijas, ko jāievēro un jābūt gatavam mainīgiem apstākļiem. Integrētā izplatīšanas sistēmā uzņēmuma darbinieki paši veido ieņēmumus, administrē pasūtījumus, un piegādā preces un pakalpojumus. Izplatīšanas sistēma ir integrēta, jo darbinieki, vienalga kādā pozīcijā tie atrastos, ir uzņēmuma aģenti. Ir dažādi faktori, kuros visvairāk ir iesaistīti darbinieki: uzņēmuma izmēri parāda izplatīšanas apjomus; potenciālā tirgus izmēri arī ir svarīgi; produkta patērētāju globalizācijas līmenis; kopējais produkta sarežģītības līmenis; hierarhijas līmenis pirkšanas lēmuma pieņemšanā; klientu servisa pakalpojumu svarīgums; iespējamā klientu līguma nozīme .

Коментарий автора
Atlants