Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 1.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 2.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 3.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 4.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 5.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 6.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 7.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 8.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 9.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 10.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 11.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 12.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 13.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 14.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 15.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 16.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 17.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 18.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 19.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 20.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 21.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 22.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 23.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 24.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 25.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 26.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 27.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 28.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 29.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 30.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 31.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 32.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 33.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 34.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 35.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 36.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 37.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz atšķirīgiem vecumposmiem', 38.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Patērētāju psiholoģiskie aspekti    5
1.1.  Dažādiem vecumposmiem un dzimumiem piemītošās psiholoģiskās īpatnības    5
1.1.1.  Jauniešu vecuma posma raksturojums    6
1.1.2.  Brieduma vecumposma raksturojums    7
1.1.3.  Dzimumu psiholoģiskās īpatnības    7
1.2.  Uztveres pamatīpatnības    8
2.  Reklāmas nozīme un raksturojums    10
2.1.  Reklāma kā dažādu zinātņu interešu objekts    10
2.2.  Reklāmas mērķi un to sasniegšanas nosacījumi    11
3.  Reklāmas psiholoģiskās ietekmes apskats    13
3.1.  Galvenie reklāmas uztveres tipi    13
3.2.  Vārda un attēla savstarpējā nozīme reklāmā    13
3.3.  Reklāmas psiholoģiskā efektivitāte    14
3.4.  Motivācija reklāmas darbībā    14
4.  Anketas mērķi    16
5.  Anketas jautājumu mērķi un respondentu atbilžu analīze    18
  Secinājumi    30
  Izmantotās literatūra    31
  Anotation    32
Фрагмент работы

Reklāma mūsdienās ir komunikācijas veids, kas palīdz rast atbildi uz cilvēka vajadzībām un vēlmēm, informējot cilvēku par preču un pakalpojumu esamību, galu galā nodrošinot tautsaimniecībā saražotās produkcijas pārdošanu, kas atkal rosina jaunu produktu un pakalpojumu rašanos. Reklāma ir ļoti varens masu ietekmes veids, kurš ikdienā netiek pietiekami augsti novērtēts, jo tā ir kļuvusi par ikdienas sastāvdaļu.
Lai cik ļoti mēs iespējams nevēlētos to atzīt, reklāma ir sabiedrībai nepieciešama, tā pilda noteiktas funkcijas, bez kurām ekonomiskā augšupeja būtu daudz komplicētāka. Būtiski ir šo komunikāciju veidot produktīvi, jo, gluži kā patīkama saruna, reklāma spēj pastāvēt tikai ieinteresējot mūsdienu sabiedrību, kuras pamatvērtība ir indivīda brīvība - ir pašsaprotams, ka ikviens par prioritāru var uzskatīt tieši savu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, atbilstoši savai personībai. Personības, to vēlmes un vajadzības sabiedrībā ir ļoti atšķirīgas, tas faktiski izvirza prasību pēc atšķirīgas pieejas ne tikai preču un pakalpojumu klāstā, bet arī reklāmas pieejā.…

Коментарий автора
Atlants