Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.06.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 1.
  • Презентация 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 2.
  • Презентация 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 3.
  • Презентация 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 4.
  • Презентация 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 5.
  • Презентация 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 6.
  • Презентация 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 7.
  • Презентация 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 8.
  • Презентация 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 9.
Фрагмент работы

SIA «PAREX BANKA» reklāma
Parex banka savā reklāmā, kurā aicina pievienoties Parex pensiju līmenim reklamē, ka šī plāna ienesīguma pieaugums ir 26%.
Šī informācija neatbilst patiesajiem rādītājiem, jo faktiski šis ienesīguma procents ir 7,72%.
Parex banka pārkāpj Reklāmas likumu par sabiedrības maldināšanu.

SIA «LMT» reklāma
Pagājušā gada nogalē masu medijos parādījās reklāma ar tekstu: «Kāpēc Tu izvēlies nedrošus mobilos sakarus?»
Šāds salīdzinājums var maldināt patērētājus par citu mobilo sakaru operatoru sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Šādā veidā LMT pārkāpa Reklāmas likumu par maldinošu reklāmu.

Коментарий автора
Atlants