Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Reklāmas attīstības stadijas un spirāle', 1.
  • Реферат 'Reklāmas attīstības stadijas un spirāle', 2.
  • Реферат 'Reklāmas attīstības stadijas un spirāle', 3.
  • Реферат 'Reklāmas attīstības stadijas un spirāle', 4.
  • Реферат 'Reklāmas attīstības stadijas un spirāle', 5.
Фрагмент работы

Reklāma spēlē daudzveidīgo lomu katra produkta attīstības stadijā. Cik produkts virzās no vienas stadijas uz citu, tik patērētāju produkta adaptācija mainās.
Reklāmas spirāle sastāv no trīs attīstības pamatstadijām:
Izstrādāšanas stadija ( Pioneering stage)
Konkurences stadija ( Competitive stage)
Saglabāšanas stadija ( Retentive stage)
Reklāmas attīstības stadijas ir cieši saistītas ar produkta dzīves ciklu. Produkta stadija ir atkarīga no tā kā pieņem šo produktu tie, kuriem šis produkts ir domāts, reklamēts. Produkts, kuru nepieņem, kas cieš neveiksmi tirgū, jeb nepāriet visu dzīves ciklu un mira, nekad netiek atstāts izstrādāšanas stadijā. …

Коментарий автора
Atlants