-
Prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Organizācijas iekšējās vides analīze | 4 |
1.1. | Darbības veids, juridiskā forma un misija | 4 |
1.2. | Organizācijas tēls, reputācija, vieta nozares kontekstā | 6 |
1.3. | Vadītāja vadošā loma | 7 |
1.4. | Organizācijas struktūras, darbinieki, personālā motivēšana | 8 |
1.5. | Darbs komandā, uzdevumu deliģēšana | 10 |
2. | Organizācijas rīkoto pasākumu analīze | 12 |
2.1. | Pasākumu klasifikācija, forma | 12 |
2.2. | Pasākumu idejas un mērķa pamatojumi | 13 |
2.3. | Pasākumu norises un organizēšanas darbības plāns | 14 |
2.4. | Pasākumu budžets | 15 |
2.5. | Pasākumu novērtējums | 16 |
Secinājumi un Priekšlikumi | 19 | |
Literatūras un avotu saraksts | 20 |
Secinājumi un Priekšlikumi
Darba autors pēc praksē pieredzētajiem novērojumiem spēj veidot šādus secinājumus par organizācijas „ArtDevro” organizēšanas procesu.
1. Organizācijas dabrbs notiek vienotā un stiprā komandā, jo tā ir nemainīga visas organizācijas pastāvēšanas gadus.
2. Organizācijas darbinieki tiek regulāri motivēti darba vidē, kā, piemēram, ar kopīgu savu pasākumu apmeklēšanu un skatīšanos.
3. Organizācija savu pasākumu repertuāru izveido pēc rūpīgas taktikas, novērojot statistikas datus un acīm redzamo situāciju valstī.
4. Organizācijai ir savs, idividuāls pasākumu morises un organizēšanas plāns, pie kura tā pieturās jau vairākus gadus.
5. Organizācijas organizeto pasākumu novērtējums kopumā ir labs un skatītājs ir apmierināts.
Pēc darba autora prakses laika, pēc prakses pārskata veidošanas un nonakšanas pie secinājumiem, darba autoram ir izveidojušies priekšlikumi producēšanas centram „ArtDevro” ar mērķi sekmēt organizācijas attīstību.
1. Paplašināt savu skatītāju loku organizējot pasākumus latviešu valodā, jo pēc praktikanta novērojumiem var secinat, ka uz organizācijas rīkotajiem pasākumiem nāk daudz latviešu.
2. Organizācijai ir nepieciešami darbinieki ar labām latviešu valodas zināšanām, jo, kā, piemēram, organizācijai mājaslapa nav pieejama latviešu valodā, kā arī saziņa( gan verbāla, gan sociālajos tīklos) nav iespējama bez labām latviešu valodas zināšanām.
3. Izveidot konkrētu organizēto pasākumu izstrādes plānu, jo organizācijai tāda nav.
…
Saturs Ievads 2 1. Organizācijas iekšējās vides analīze 4 1.1. Darbības veids, juridiskā forma un misija 4 1.2. Organizācijas tēls, reputācija, vieta nozares kontekstā 6 1.3. Vadītāja vadošā loma 7 1.4. Organizācijas struktūras, darbinieki, personālā motivēšana 8 1.5. Darbs komandā, uzdevumu deliģēšana 10 2. Organizācijas rīkoto pasākumu analīze 12 2.1. Pasākumu klasifikācija, forma 12 2.2. Pasākumu idejas un mērķa pamatojumi 13 2.3. Pasākumu norises un organizēšanas darbības plāns 14 2.4. Pasākumu budžets 15 2.5. Pasākumu novērtējums 16 Secinājumi un Priekšlikumi 19 Literatūras un avotu saraksts. 20 Pielikumi 21
Pielikumu nav.
