Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.04.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 1.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 2.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 3.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 4.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 5.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 6.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 7.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 8.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 9.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 10.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 11.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 12.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 13.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 14.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 15.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 16.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 17.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 18.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 19.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 20.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 21.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 22.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 23.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 24.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 25.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 26.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 27.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 28.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 29.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 30.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 31.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 32.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 33.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 34.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 35.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 36.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 37.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 38.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 39.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 40.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 41.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 42.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 43.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 44.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 45.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 46.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 47.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 48.
  • Дипломная 'Mārketinga plāns', 49.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    3
1.  Mārketinga vides analīze    4
1.1.  Iekšējās vides apraksts    4
1.2.  Ārējā vides analīze   
1.2.1.  Makrovides faktori   
1.2.2.  Pieprasījums   
1.2.3.  Konkurence   
1.2.4.  Kontaktauditorijas   
1.3.  Situācijas analīze   
2.  Mārketinga mērķi un stratēģijas   
2.1.  Mārketinga mērķi   
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas   
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas   
3.  Mārketinga programma   
3.1.  Produkta aktivitātes   
3.2.  Cenu veidošanas lēmumi   
3.3.  Produkta virzības tirgū aktivitātes   
4.  Reklāmas plāns   
4.1.  Reklāmas mērķi   
4.2.  Reklāmas radošā stratēģija   
4.3.  Reklāmas budžets   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Фрагмент работы

Nepieciešamība pēc kvalitatīviem pakalpojumu
Budžeta organizācijas tirgū darbojas kā pircējas atbilstoši valdības pieņemtajiem lēmumiem par izdevumiem dažādām vajadzībām, viena no tām ir sociālā aprūpe. Zinot ierobežotos naudas līdzekļus valstī, kas tiek izdalīti sociālās aprūpes pilnīgai nodrošināšanai, uzņēmumiem nepieciešams ekonomēt izdalīto līdzekļus, taču ļoti svarīgi būtu arī pievērsties mārketinga jautājumiem un attīstīt nozares, ar kuru palīdzību uzņēmums var gūt papildus ienākumus un tādā veidā nodrošināt uzņēmuma pastāvēšanu un attīstību.

Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu BOP SIA "Sociālās aprūpes centra "Saulstari"" baseina pakalpojumu kompleksam.
lai uzņēmums varētu pilnvērtīgi darboties, iekarot tirgus nišu un pelnīt papildus līdzekļus mērķu attīstīšanai un realizācijai.
Kvalifikācijas darbā tiks apskatīta tikai viena BOP SIA "Sociālās aprūpes centra "Saulstari"" nodaļa, tas ir, baseina pakalpojumu komplekss, jo darba apjoms ir ierobežots., bet darba tēma ietver plašu informācijas analīzi.

Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos un attīstītos, vienmēr ir nepieciešams analizēt un pētīt ārējās vides faktoru izmaiņas un iedarbību uz uzņēmuma darbību un attīstību, pamatojoties uz dažādiem statistikas datiem un citiem pētijumiem valstī, kā arī jāuzkrāj jaunākā informācija par patērētāju vajadzībām un to izmaiņām , konkurentu aktivitātēm, un citiem faktoriem.
Darba gaitā veicot iekšējās un ārējās vides analīzi, jānosaka uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus. Uzņēmumam izstrādājot mārketinga programmu, jāņem vērā pircēju vajadzības un rīcība tirgū, jāatrod un jāīsteno konkurētspējīgas produktu priekšrocības un, pamatojoties uz tām jāizstrādā tirgū primārās un sekundārās mārketinga stratēģijas.
Lai veiksmīgi virzītu produktu tirgū, jānosaka labākais un pareizākais virzīšanas tirgū elements. Tam ir nepieciešams veikt precīzu plānošanu, noteikt veicamās aktivitātes.
Lai uzņēmums gūtu pozitīvus rezultātus, nepieciešams veikt precīzus aprēķinus, gan pieņemot cenu veidošanas lēmumus, gan veicot reklāmas izdevumu aprēķinus.
Viens no darba uzdevumiem ir aplūkot pašreizējo situāciju uzņēmumā un salīdzināt ar ārējās vides faktoru izmaiņām. Darba uzdevums ir parādīt uzņēmuma priekšrocības un trūkumus, lai varētu veikt precīzu analīzi un izstrādāt pareizu mārketinga plānu.
Visa darba pamatā jābalstās uz reāliem aprēķiniem un darbība jāsaskaņo ar plānoto budžetu mārketinga pasākumiem.

1. BOP SIA "Sociālās aprūpes centrs"Saulstari"" mārketinga vides analīze

1.1.Iekšējās vides apraksts
Bezpeļņas organizācija pašvaldības sabiedrība ar ierobežotu atbildību Jūrmalas pilsētas sociālās aprūpes centrs “Saulstari” ir reorganizēts un izveidots ar Jūrmalas pilsētas domes 2001.gada 22.februāra lēmumu Nr.207 , kā viena īpašnieka bezpeļņas organizācija sabiedrība ar ierobežotu atbildību .
Uzņēmuma mērķis ir piešķirtā finansējuma robežās sniegt sociālo aprūpi mazturīgiem, vientuļiem pensionāriem un 1;2 grupas invalīdiem, kuriem pēc viņu veselības stāvokļa tā nepieciešama. …

Коментарий автора
Atlants