Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.01.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Конспект 'Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos', 1.
  • Конспект 'Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos', 2.
  • Конспект 'Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos', 3.
  • Конспект 'Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos', 4.
  • Конспект 'Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos', 5.
  • Конспект 'Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos', 6.
  • Конспект 'Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos', 7.
  • Конспект 'Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos', 8.
  • Конспект 'Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos', 9.
  • Конспект 'Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos', 10.
Фрагмент работы

Saskaņā ar pašreizējo normatīvo un tiesisko regulējumu juridiskā atbildība par zaudējumiem, kas radušies ļaunprātīgas datu izmantošanas dēļ ir jāuzņemas attiecīgajam tiešsaistes reklāmas un sīkdatņu krāpniekam, bet sociālā tīkla turētājs atbildību neuzņemas un attiecīgi, ja nav iespējams atrast šo tiešsaistes reklāmas un sīkdatņu krāpnieku, tad lieta tiek izbeigta un kompensācijas par nodarīto kaitējumu nav piedzenama, tādējādi būtu jāparedz sociālo tīklu dalīta atbildība par šāda veida krāpnieciskas tiešsaistes reklāmas un sīkdatņu izplatību un publisku nodrošinājumu.
Nepieciešams nodrošināt drošības informācijas apmaiņu tiešsaistes reklāmas nozarē, lai novērstu tās ļaunprātīgu izmantošanu, nodrošinot cilvēkttiesību neaizskaramības un privātās dzīves ievērošanu digitālajā vidē.
Izzināt, apkopot un publicēt ļaunprātīgās tiešsaistes reklāmas un sīkdatnes, lai novērtu to lietošanu un pasargātu personu datu ļaunprātīgas izmantošanas iespēju.
Uzlikt par pienākums komunikāciju uzturētajam digitālajā vidē nodrošināt personu brīvas, nepiespiestas izvēles iespēju vai nu piekrist un sniegt piekrišanu datu apstrādei kā rezultātā rodas iespēja saņemt reklāmas un sīkdatnes digitālajā vidē, vai otrs variants viegla, saprotama un brīva iespēja neapstiprināt šis datnes, tādējādi, izvērtējot bijušā ASV prezidenta Obama mudinājumu par pogas “Neizsekot” izveidi, kas attiecīgi atļautu digitālās vides lietotājiem kontrolēt savu datu izsūtīšanu trešajām personām.
Izstrādāt un ieviest vienotu sūdzību iesniegšanas profilu par vietnēm, kuras nepiedāvā saņemt atteikšanās iespēju no reklāmas un sīkdatņu konta, papildus izstrādājot vienotu regulējumu šo kontu uzturētājiem, nosakot atbildības līmeni.

Коментарий автора
Atlants