Оценка:
Опубликованно: 04.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Reklāmas līdzekļa analīze', 1.
  • Конспект 'Reklāmas līdzekļa analīze', 2.
Фрагмент работы

Facbook Ads var aptvert tiešām lielu auditoriju un par adekvātu samaksu, bet protams ir jāsaprot, ka starp reklāmām ir liela konkurence un lielajā reklāmas plūsmā parasts lietotājs var nepamanīt Jūsu reklāmu, jo noteikti prioritātē būs lielie reklāmdevēji, kuru reklāma rādīsies biežāk un būs kvalitatīvāka.
Protams ir arī plusi, balstoties uz iepriekšējo statistiku, var redzēt kāda dzimuma un vecuma grupas dominē facebookā, kas ļaus labi pielāgot savu reklāmu, lai to redz tie, kam var vajadzēt jūsu prece vai pakalpojums. Piemēram, labāk būs reklamēt kādas sieviešu preces vecumā no 35-65, jo ir lielāka iespēja, ka šī vecuma grupa nospiedīs uz jūsu reklāmu, nekā piemēram videospēļu reklāmu priekš vecuma grupas 15-25 vīriešiem, jo šī grupa ir mazāk aktīva

Коментарий автора
Atlants