-
Mārketinga plāns produktam - maize
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Tirgus analīze | 2 |
1.1. | Īss uzņēmuma apraksts, produkta konkurējošās priekšrocības | 3 |
1.2. | Makrovides analīze | 4 |
1.3. | Tirgus raksturojums, lielums, attīstība | 5 |
1.4. | Swot analīze | 6 |
2. | Konkurences un konkurentu analīze | 9 |
3. | Uzņēmuma iekšējā analīze | 13 |
3.1. | Segmentēšana | 13 |
3.2. | Mārketinga mix elementi pēc to svarīguma pakāpe | 16 |
3.3. | Produkts | 16 |
3.4. | Cena | 16 |
3.5. | Sadale | 17 |
3.6. | Virzīšana | 17 |
4. | Misija, vīzija, mērķi, stratēģijas | 18 |
5. | Plāns stratēģijas realizēšanai | 21 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Izmantotā literatūra | 26 |
Mūsdienu apstākļos, kad strauji attīstās ražošanas tehnika, tehnoloģija un ātri mainās patērētāju pieprasījums, uzņēmumi nedrīkst paļauties tikai uz esošajiem produktiem, kurus tie piedāvā šodien, ir jācenšas piedāvāt arvien jaunus produktus.
Mūsdienās aizvien vairāk tiek domāts par preces efektīvu ražošanu, lielāku peļņu neesošām lietām. Lai efektīvi ražotu, un, lai produkts vai pakalpojums tiešām nestu peļņu ir nepieciešams plānot- no kā un cik daudz darīt. Efektīvums rada progresu.
Šajā kursa darbā centīšos uzzināt, cik efektīvi, progresīvi, kādā veidā, un vai vispār ir vērts tirgū laist jaunu produktu, kā maizi.
Pēc dotajiem datiem Latvijā dienā tiek patērēts 300 tonnas maizes. Protams, arī uzņēmumi, kuri ražo maizi ir ļoti daudz, un ar ļoti spēcīgiem zīmoliem. Bet domāju, ka 300 tonnas dienā ir pārāk iespaidīgs skaitlis, lai būtu vērts izpētīt tirgu.…
Darbaa apaskatiits produkta maize mārketinga plāns- kaa plaanot uzņēmumam darbiibu maizes ražošanai un tās pārdošanai tirgū.
