Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 1.
  • Конспект 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 2.
  • Конспект 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 3.
Фрагмент работы

Pastāv piecas alternatīvas koncepcijas, uz kuru pamata organizācijas veic savu mārketinga darbību.
Pirmā ir produkcijas koncepcija, kura paredz, ka pircējs priekšroku dod plaši pieejamai produkcijai par zemām un mērenām cenām. Uz produkciju orientētas organizācijas vadība darbību virza uz ražošanas efektivitātes un produktu sadales sistēmas pilnveidošanu.
Pieņēmums, ka pircējs priekšroku dos plaši pieejamai produkcijai par zemu cenu, pamatojas vismaz uz divām situācijām. Pirmkārt, uz situāciju, kad pieprasījums pēc attiecīgās produkcijas pārsniedz piedāvājumu, tāpēc pircējs ir ieinteresēts to pirkt. Otrkārt, uz situāciju, kad produkcijas vienības cena ir augsta un to var pazemināt, ceļot darba ražīgumu un pēc tam paplašinot tirgu.…

Коментарий автора
Atlants