Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 1.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 2.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 3.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 4.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 5.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 6.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 7.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 8.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 9.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 10.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 11.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 12.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 13.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 14.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 15.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 16.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 17.
  • Реферат 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 18.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Kā saprast, kas ir jūsu klients?    4
1.1.  Ir pieci klientu tirgu veidi    4
2.  Klientu vajadzību apzināšana    4
2.1.  Klientu racionālās un emocionālās vajadzības    5
2.2.  Ārējās un iekšējās klientu vajadzības    6
3.  Jautājumu veidi klientu vajadzību noteikšanai    6
4.  Kļūdas klientu vajadzību noteikšanā    7
  Secinajums    8
  Avoti    9
Фрагмент работы

Secinajums
Klientu vajadzību apzināšana ir viens no pārdošanas posmiem. Ir grūti veikt pārdošanu, ja nav skaidras izpratnes par to, kāpēc pircējam ir nepieciešams jūsu produkts. Izprotot klientu patiesās vajadzības, jūs prasmīgi pateiksit, kā tās apmierināt ar produkta palīdzību.
Lai panāktu šo izpratni, ir svarīgi zināt, kāda veida jautājumi tiek izmantoti klientu vajadzību noteikšanai. Varat jautāt visiem vai izvēlēties tos, kas ir piemērotāki konkrētajai situācijai.

Коментарий автора
Atlants