Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Preces dzīves cikla posmi', 1.
  • Конспект 'Preces dzīves cikla posmi', 2.
  • Конспект 'Preces dzīves cikla posmi', 3.
  • Конспект 'Preces dzīves cikla posmi', 4.
  • Конспект 'Preces dzīves cikla posmi', 5.
  • Конспект 'Preces dzīves cikla posmi', 6.
Фрагмент работы

Tas var nodrošināt labāku reklāmas kampaņu vai lietot agresīvas pārdošanas akcijas – tirdzniecības darījumi, prēmijas un konkursus. Tāpat uzņēmums var ieiet lielākos tirgus kanālos izmantojot masu merčendaizingu, ja šie kanāli ir augoši. Visbeidzot, uzņēmums var piedāvāt jaunu vai uzlabotu servisu pircējiem.
Runājot par nenovecojošiem produktiem var pieminēt Mattel Barbie, kura pastāv jau 57 gadus. Mattel Barbie ir paturējis nenovecojošu un modernu. Kopš tās radīšanas Barbie ir atspoguļojusi meiteņu sapņus par to kādas viņas gribētu būt kad izaugs. Tāpat Barbie ir mainījusi tāpat kā mainījušies ir meiteņu sapņi. Viņas centieni ir attīstījušies no darbiem kā stjuarte, modele un māsiņa līdz tādiem kā astronaute, dziedātāja, ķirurgs un prezidenta kandidāte. Turpinot savu misiju pievilkt, sajūsmināt un dot iespēju meitenēm, Mattel katru gadu izlaiž jaunas Barbie lelles, lai būtu kopā ar jaunāko definīciju sasniegumiem, glamūram, romantikai, piedzīvojumiem un audzināšanai. Tāpat Barbie pielāgojas mainīgajai populācijai, un izdevusi melnādainās un Āzijas cilvēku tipa lelles. Mainoties līdzi laikiem, Barbie ir saglabājusi savu jaunību un popularitāti.

Atlants