-
Reklāma
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Kas ir reklāma | 4 |
2. | Reklāmas līdzekļi | 8 |
2.1. | Reklāmas līdzekļu izvēle | 10 |
3. | Reklāma internetā | 14 |
3.1. | Reklāmkarogu (baneru) reklāma internetā | 15 |
3.2. | Bezmaksas reklāmas internetā | 16 |
4. | Netiešā reklāma | 17 |
4.1. | Netiešās reklāmas trīs galvenās funkcijas | 18 |
4.2. | Netiešās reklāmas paņēmieni | 19 |
Secinājumi | 21 | |
Izmantotā literatūra | 22 |
Secinājumi
Lai bizness būtu veiksmīgs, svarīgi ir arī, lai par tavu preci vai pakalpojumu uzzina citi – tavi iespējamie klienti. Tāpēc, būvējot savu uzņēmējdarbību, nopietni izplāno arī reklāmas un mārketinga stratēģiju – nosaki, kas būs tavas preces mērķauditorija – klienti, kurš no reklāmas līdzekļiem būtu visefektīvākais tieši tava uzņēmuma reklamēšanai. Apsver visus par un pret vai kā uzņēmējs pats iesaistīsies sava uzņēmuma reklamēšanā un pats veidosi reklāmu vai tomēr sadarbosies ar reklāmas aģentūru.
Reklāmas un mārketinga veidošanas procesā biznesa eksperti iesaka vispirms domāt par to, ko un kam vēlies ar reklāmu un citām publiskām aktivitātēm pateikt. Liec uzsvaru uz savām stiprajām pusēm - preces cenu, kvalitāti vai ko citu. Vērtīgas atziņas vari gūt, pavērojot līdzīgu uzņēmumu mārketinga paņēmienus un paanalizējot viņu kļūdu un veiksmju iemeslus.
…
Reklāmas formu, tehnisko līdzekļu un tās lietojuma sfēru daudzveidība paver plašas iespējas dažādu pieeju izmantošanā. Tas nozīmē, ka reklāma kalpo dažādiem mērķiem un iekļūst dažādās sabiedrības sfērās. Ar reklāmu veido patērētāju attieksmi un domas par precēm. Reklāma iedarbodamās uz cilvēka apziņu, reklāma veido preču pieprasījumu. Reklāma iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem un domāšanu un rada noteiktu reakciju. Reklāmas uzdevums ir izraisīt cilvēkā vēlēšanos iegādāties reklamējamo preci, turklāt reklāmai ir jāveido tāda sabiedriskā doma, lai preci censtos iegādāties vairāk iedzīvotāju.
