Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketings', 1.
  • Конспект 'Mārketings', 2.
Фрагмент работы

Ekonomiskie faktori lielā mērā ietekmē visus pārējos faktorus, ar tiem tieši iedarbojoties uz konkrētā cilvēka rīcību. Ekonomiskie nosacījumi, kas regulē pircēja rīcību, ir maksātspēja, ietaupījumi, parādi un spēja tos nomaksāt u.c.
Sociālie faktori darbojas jebkurā sabiedrībā, jo vienmēr pastāv noteikti sociālie slāņi.
Sociālie slāņi ir salīdzinoši stabilas sabiedrības grupas. Kurās apvienojas cilvēki ar līdzīgām dzīves vērtībām, interesēm un rīcības principiem.
Sociālos slāņus var raksturot šādi:
Noteiktam slānim piederošiem cilvēkiem ir tieksme uzvesties līdzīgi:
Piederība noteiktam slānim nosaka cilvēka statusu sabiedrībā:
Slāņi atšķiras nevis pēc vienas, bet pēc vairākām pazīmēm ( īpašums, ienākumu līmenis, izglītība, darbības veids, dzīvesveids u. tml.).…

Коментарий автора
Atlants