Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.06.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 1.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 2.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 3.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 4.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 5.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 6.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 7.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 8.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 9.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 10.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 11.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 12.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 13.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 14.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 15.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 16.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 17.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 18.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija', 19.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Motivācijas teorijas apskats    4
2.  Motivācijas veidi    7
2.1.  Vajadzību teorija    7
2.1.1.  Maslova vajadzību hierarhija    7
2.1.2.  F.Hercberga divfaktoru teorija    9
2.1.3.  K.Alderfera ERG teorija    10
2.1.4.  Trīs vajadzības    11
2.2.  Taisnīguma teorija    11
2.3.  Gaidu teorija    12
3.  Latvijas situācija    13
  Aldaris piedāvā    15
  Individuāli karjeras plāni    15
  Izmantotas literatūras saraksts    20
Фрагмент работы

Viens no vissvarīgākajiem jebkuras organizācijas konkurētspēju un pat izdzīvošanu noteicošiem faktoriem ir cilvēki proti uzņēmuma personāls. Personāla nozīmi pat grūti pārvērtēt, jo cilvēku darbs ir visu pārēju organizācijas resursu izmantošanas dzinējspēks. Ja darbinieki nepildīs savus tiešus pienākumus gandrīz visi procesi uzņēmumā apstāsies. Savukārt, ja darbinieki būs pietiekoši ieinteresēti patērēt savas spējas organizācijas labā un darīs to labprātīgi, tad šāda uzvedība vedīs pie dotā uzņēmuma uzplaukuma.
Cilvēki atnāk uz uzņēmumu strādāt ar entuziasmu sasniegt savus izvirzītos mērķus un palīdzēt sasniegt uzņēmuma mērķus. Tomēr katram darbiniekam ir vajadzīgi papildus stimuli, lai ar laiku entuziasms nezustu, tāpēc jebkurā uzņēmumā būtisks ir motivēšanas process. Motivēšana ir process, kam ir sakars ar personīgo noskaņojumu, motīviem, mērķiem, kā arī ar vērtībām un identitāti. Motivēšanas uzdevums ir veidot un apmierināt cilvēku dzīves vajadzības. Motivācijas metodes jāizvēlas, vadoties no cilvēka socializācijas un individualizācijas pakāpes, veidojot metožu kombinācijas, piemēram: vērtēšana + atalgojums vai izglītošana + vadības stils + karjeras izaugsme.…

Коментарий автора
Atlants