Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Organizācijas klientu apkalpošanas stratēģija', 1.
  • Конспект 'Organizācijas klientu apkalpošanas stratēģija', 2.
  • Конспект 'Organizācijas klientu apkalpošanas stratēģija', 3.
  • Конспект 'Organizācijas klientu apkalpošanas stratēģija', 4.
  • Конспект 'Organizācijas klientu apkalpošanas stratēģija', 5.
  • Конспект 'Organizācijas klientu apkalpošanas stratēģija', 6.
  • Конспект 'Organizācijas klientu apkalpošanas stratēģija', 7.
  • Конспект 'Organizācijas klientu apkalpošanas stratēģija', 8.
  • Конспект 'Organizācijas klientu apkalpošanas stratēģija', 9.
  • Конспект 'Organizācijas klientu apkalpošanas stratēģija', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Organizācijas raksturojums    3
2.  Klientu grupas (segmenti) un to raksturojums    6
3.  Klientu vajadzības un vēlmes    7
4.  Kvalitatīvas apkalpošanas principi, kritēriji    7
5.  Klientu apkalpošanas mērķi un stratēģija, plāns īstenošanai    9
6.  Fakti, kas apliecina stratēģijas veiksmi    10
Фрагмент работы

5. Klientu apkalpošanas mērķi un stratēģija, plāns īstenošanai
SIA “PUĶU BODE” apkalpošanas stratēģija un mērķis ir apmierināts klients. Apmierināts klients ir augsta apkalpošanas kvalitāte, kur klients saņem to, ko, cik, kā un kad vēlas, kas, savukārt, nodrošina klienta vēlmi atgriezties vēlreiz un vēlreiz. Augsta apkalpošanas kvalitāte ir skaidri definētas uzņēmuma kopējās vērtības un ir ‘dzīvas’ visu darbinieku apziņā: klientu vajadzību un vēlmju izzināšana, personiska pieeja, profesionālisms, klientam vajadzīgais apkalpošanas ātrums.
SIA “PUĶU BODE” caur apmierinātu darbinieku cenšas iegūt apmierinātu klientu. Nodrošina mājīgu un nepiespiestu gaisotni uzņēmuma iekšienē un tirdzniecības vietās, sistemātisku iekšējo informācijas apriti, veic procesu pilnveidošanu, balstoties uz komandas ierosinājumiem. Sniedz darbiniekiem nepieciešamo tehnisko nodrošinājumu un iespēju profesionālai izglītošanās, vērtē un izstrādā motivētu atalgojuma sistēmu. Katram darbiniekam jāapzinās uzņēmuma vērtības, virzība un jāvēlas pašam būt uzņēmuma vērtības neatņemamai sastāvdaļai. Savukārt uzņēmumam arī ir jāvēlas un jāveicina, lai darbinieks ar pilnu atdevi un lepnumu ir uzņēmuma vērtība. Svarīga savstarpējā mijiedarbība un saliedētība.

Коментарий автора
Atlants