Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.07.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'SIA “X” kvalitātes politika', 1.
  • Конспект 'SIA “X” kvalitātes politika', 2.
  • Конспект 'SIA “X” kvalitātes politika', 3.
  • Конспект 'SIA “X” kvalitātes politika', 4.
  • Конспект 'SIA “X” kvalitātes politika', 5.
  • Конспект 'SIA “X” kvalitātes politika', 6.
  • Конспект 'SIA “X” kvalitātes politika', 7.
  • Конспект 'SIA “X” kvalitātes politika', 8.
  • Конспект 'SIA “X” kvalitātes politika', 9.
  • Конспект 'SIA “X” kvalitātes politika', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kvalitātes Politikas Rokasgrāmatas Izmaiņu reģistrs   
2.  Kvalitātes Politikas Rokasgrāmatas turētāji   
3.  Ievads un vispārējā informācija   
3.2  Definīcijas   
3.3  Dokumentu vadība   
3.4  Ziņas par organizāciju   
4.  Kvalitātes politika un mērķi   
4.1  Politikas formulējums   
4.2  Kvalitātes mērķi   
5.  Organizācija   
5.1  Organizatoriskā shēma   
5.2  Atbildība, pilnvaras un pienākumi   
5.3  Kvalitātes plānošana   
6.  Kvalitātes vadības sistēmas struktūra   
7.  Procesu validēšana, mērīšana un pārraudzība   
8.  Iekšējā komunikācija   
9.  Pakalpjumu ņēmēju īpašums   
Фрагмент работы

SIA “X” kvalitātes politikas pamatuzdevums ir nodrošināt esošiem un iespējamiem klientiem augstu kvalitāti Internet risinājumu un programmnodrošinājuma konsultācijās, projektēšanā, izstrādē, apkalpošanā un pārdošanā un pilnīgi izpildīt līgumu prasības un noteikumus, kas atbilst nozares standartiem.
SIA “X” definē kvalitāti kā produkta un pakalpojuma sniegšanu atbilstoši līgumā norādītajām klienta vēlmēm un prasībām pret kvalitāti. SIA “E Pasaule” vadība savā darbībā ievēro klientu mainīgās prasības un vēlmes piegādājamo pakalpojumu klāstā, kā arī iekšējo kvalitātes kritēriju mainīgumu.

Uzņēmuma galvenais mērķis ir ilglaicīgi iegūt peļņu un nodrošināt visaugstāko kvalitāti, apkalpojot savus klientus. Uzņēmuma politika nodrošina, ka visi pakalpojumi tiek pildīti, lai uzturētu noteikto kvalitātes līmeni un apkalpošanu attiecīgi klienta prasībām un vēlmēm. Uzņēmums nodarbojas ar savas darbības uzlabošanas pasākumiem, tai skaitā neatbilstošas produkcijas skaita samazināšanu, veicot attiecīgās darbības, kas ir aprakstītas Kvalitātes pārvaldības sistēmas procedūrās.

SIA “X” vadības uzdevums ir radīt kvalitatīvai produkcijas un pakalpojumu sniegšanai nepieciešamos priekšnoteikumus un sekmēt produkcijas un pakalpojumu kvalitātes nepiecieрamоbas apzināšanos.

SIA “X” vadība pastāvīgi izvērtē Kvalitātes pārvaldības sistēmas efektivitāti un ekonomiskumu, darbinieku rīcību un izpratni kvalitātes jomā. Darbinieki tiek pastāvīgi rosināti iesniegt priekšlikumus Kvalitātes pārvaldības sistēmas pilnveidošanai.

SIA “X” vadība akcentē uzticēšanos katram uzņēmuma darbiniekam. Uzņēmumā pastāvīgi notiek darbinieku izglītošana un kvalifikācijas celšana. Savā darbā motivētie darbinieki ir uzņēmuma lielākā vērtība, viņi ir tendēti uz kvalitatīvu produktu ražošanu un pakalpojumu sniegšanu un uzņemas atbildību par sava darba kvalitāti. Darbinieki izprot kvalitatīvas darbības priekšrocības un nekvalitatīvas darbības iespējamās sekas, izprot saikni starp rūpēm par klientu un viņu pašu materiālo nodrošinājumu, kā arī uzņēmuma ekonomiskā stāvokļa atkarību no sekmīgas darbības attоstоbas. Papildu darba pienākumu veikšanai uzņēmums cenšas iesaistīt darbiniekus sabiedriskos un citos pasākumos.

Коментарий автора
Atlants