-
Produkts un tā vadīšana
5. Dzīves cikls.
Tagad kompānija atrodas brieduma stadijā. Nedaudz samazinājās realizācijas apjoma pieauguma temps, jo preci jau ir atzinis pircēju vairākums. Dotā momentā kompānijā ir stabilais briedums. Realizācijas apjoms ir nemainīgs, jo o nodrošina atkārtotie pirkumi. Firma, lai tik un tā palielinātu realizācijas apjomu izmanto mārketinga pasākuma modifikāciju:
• Piedāvā dažāda veida atlaides;
• Izmanto reklāmu- televīzijā, radio, presē;
• Aktīvi piedāvā garantijas;
• Piedāvā servisa pakalpojumus.
Šis cikls būs vēl samēra ilgu laiku – un pēc tam sāksies krituma cikls. Galvenie cēloņi būs:
• Tehnoloģiska atpalicība;
• Patērētāju vajadzību maiņa;
• Konkurences pastiprināšanās.
…
2. Produkta “trīs līmeņi”. Pirmais līmenis –produkta patēriņa efekts. Pircēji, pērkot produkciju, taupīs laiku un jūtas droši un pārliecināti, jo katrā automašīnā ir 10 drošības spilvenus. Visur varēs būt laikā. Sēžot automašīnā var atslābināties, paklausīt augstas kvalitātes mūziku – jūties it kā ne aiz stūra, bet it kā mājās. Jūs varat novērtēt inženieru meistarību pēc ergonomikas. Tās ir kompānijas galvenais mērķis- lai klienti būtu apmierināti un jūtas aiz stūra drošībā. Otrais līmenis- reāls produkts. Kvalitāte- izmantots augstās kvalitātes tērauds Nozīmīgas iezīmes- tuvās gaismas luktura īpašības, turbīnas izmantošana visos modeļos, enerģijas sitiena aprīšana avārijas gadījumā, pret buksēšanas sistēma, pasīvas drošības sistēma. Izskats- atkarīgs no veida: sedans, universāls, hetchbeks, kupe. Ražoti gan klasiska stilā, gan modernā un sportiskā. Trešais līmenis – produkts papildināts ar servisu. Firma piedāvā gada garantiju. Klients var maksāt skaidra nauda, ar karti, kā arī var noformēt līzingu.
