-
Mārketinga stratēģijas pilnveide uzņēmumā MeatMe
| Nr. | Название главы | Стр. |
| ANOTĀCIJA | 2 | |
| ABSTRACT | 3 | |
| SATURA RĀDĪTĀJS | 4 | |
| IEVADS | 5 | |
| 1. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI | 7 |
| 1.1. | Mārketinga jēdziens un mārketinga MIX elementi | 7 |
| 1.2. | Mārketinga stratēģijas izstrādes process | 12 |
| 1.3. | Mārketinga stratēģijas veiktspējas rādītāji (KPI) | 18 |
| 2. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 23 |
| 2.1. | Uzņēmuma vispārīgs raksturojums | 23 |
| 2.2. | Uzņēmuma mērķa tirgus un biznesa ambīcija | 26 |
| 2.3. | Uzņēmuma mārketinga aktivitāšu raksturojums | 28 |
| 3. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS PILNVEIDE UZŅĒMUMĀ | 30 |
| 3.1. | Pētījuma metodoloģija | 30 |
| 3.2. | Aptaujas rezultātu interpretācija | 32 |
| 3.3. | Mārketinga stratēģijas pilnveides piedāvājums | 39 |
| SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 44 | |
| IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 47 | |
| PIELIKUMI | 49 |
Biznesa un mārketinga stratēģijas ir būtiska loma uzņēmuma biznesa attīstības procesā un
veiksmīgu finanšu rezultātu sasniegšanā.
Plānota pieeja mārketingam palīdz uzņēmumam noteikt skaidrus mērķus, pamatojoties uz
pašreizējo situāciju, ar kādu tas saskaras. Stratēģija nosaka, kā šie mērķi tiks sasniegti, tostarp
mērķa tirgus, uz kuru jākoncentrējas, un uzņēmuma pozicionēšana.
Mārketinga stratēģijas galvenais mērķis ir sasniegt un paziņot ilgtspējīgas konkurences
priekšrocības salīdzinājumā ar konkurējošiem uzņēmumiem, izprotot patērētāju vajadzības un
vēlmes.
Uzņēmums MeatMe darbojas ēdināšanas nozarē, piedāvājot ekskluzīvus steikus. Latvijā
uzņēmums jau ir pazīstams ar savu kvalitatīvās gaļas produkciju kopš 2014.gada. Tā pamata
darbību var iedalīt vairākos blokos – veikals, vairumtirdzniecība, piegāde, restorāns. Strādājot pēc
šāda koncepta, uzņēmums ir nodrošinājis saviem klientiem un sadarbības partneriem pilna cikla
pakalpojumu – no iespējas iegādāties noteiktu preci privātpersonu vajadzībām līdz piegādes
nodrošināšanai saviem sadarbības partneriem.…
Darbs sastāv no 3 nodaļām. Darba pirmajā nodaļā autors veic mārketinga stratēģijas teorētisko aspektu raksturojumu, analizējot mārketinga jēdzienu un mārketinga mix elementus, raksturo mārketinga stratēģijas izstrādes procesu, kā arī aplūko tirgū izmantotos mārketinga stratēģijas veiktspējas rādītājus. Darba otrajā nodaļā autors dod uzņēmuma vispārīgu raksturojumu, raksturo uzņēmuma piedāvāto produktu un pakalpojumu, kā arī dod ieskatu uzņēmuma biznesa ambīcijās. Darba trešajā nodaļā autors apraksta pētījuma metodoloģiju, prezentē un interpretē veiktās aptaujas rezultātus, kā arī izstrādā piedāvājumu uzņēmumu mārketinga stratēģijas pilnveidei. Noslēgumā autors izdara secinājumus un izstrādā priekšlikumus.
Materiāls ir PDF formātā.



















































