Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 1.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 2.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 3.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 4.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 5.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 6.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 7.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 8.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 9.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 10.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  KOPSAVILKUMS    3
  GALVENIE UZDEVUMI    4
  SITUĀCIJAS ANALĪZE    4
  PROBLĒMSITUĀCIJA    4
  MŪSU TIRGUS    4
  MŪSU KLIENTI    5
  MŪSU UZŅĒMUMS UN PIEDĀVĀJUMS    5
  MĀRKETINGA MĒRĶI    8
  MĀRKETINGA MĒRĶA GRUPA    8
  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    8
  REKLĀMAS ANALĪZE    8
  REKLĀMAS KONCEPCIJA    9
  REKLĀMAS PLĀNS    9
  KONTROLE    10
Фрагмент работы

Problēmsituācija

Šobrīd uzņēmumam problēmas sagādā tas, ka potenciālie klienti neatpazīst uzņēmumu, līdz ar to tas traucē veiksmīgai uzņēmuma ieiešanai tirgū. Problēmas šobrīd sagādā arī izdevīgu sadarbības partneru atrašana.
Mūsu tirgus

Uzņēmums darbojas dažādās jomās – ražošanas, pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas, tāpēc tirgus analīze ir salīdzinoši apgrūtinoša.
Kā uzņēmumam, kas ražo keramikas izstrādājumus, iekļūšana tirgū ir apgrūtināta daudzo konkurentu dēļ. Lielākie konkurenti, kas ražo keramikas izstrādājumus ir SIA „Latvijas keramika A”, SIA”Padures keramika” un SIA „Panta”. Šiem uzņēmumiem ir salīdzinoši plašs un klientus piesaistošs sortiments. Lai apsteigtu konkurentus uzņēmumam nepieciešams izstrādāt inovatīva dizaina produktus un atrast to pārdošanai (veikalam) izdevīgu atrašanās vietu.
Lai piesaistītu vairāk patstāvīgo klientu, kā, piemēram, dažādus floristikas pakalpojumu sniedzējus, uzņēmums nedrīkst paaugstināt uzcenojumu.…

Коментарий автора
Atlants