Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.11.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Mārketinga konkurences veidi', 1.
  • Эссе 'Mārketinga konkurences veidi', 2.
Фрагмент работы

Secinājumi.
Pilnīgas konkurences tirgus, manuprāt, ir ļoti laba iespēja, lai uzsāktu savu biznesu, jo tas ir tirgus, kurā var brīvi iekļūt un izkļūt. Tāpat arī sekojot līdzi tirgus cenām, ir iespējams noturēties tirgū, laiku pa laikam piedāvājot cenas, kuras ir zemākas par tirgus cenām, ir iespējams pievilināt klientus/patērētājus.
Monopolistiskās konkurences tirgū visu nosaka produkta kvalitāte, unikalitāte un reklāmas unikalitāte, jeb kāda odziņa, kura piesaistīs cilvēkus tieši pie jūsu preces. Jābūt ļoti radošam un jāizveido tāda prece, lai cilvēki gribētu iegādāties tieši jūsu ražoto. Ir ļoti liela konkurence.
Oligopolists var būtiski palielināt savu tirgus daļu ar reklāmas palīdzību tikai tādā gadījumā, ja konkurenti nesāks savas reklāmas kampaņas. Ja oligopolists paaugstina preces cenu, tas riskē zaudēt daļu pircēju, kuri tādā gadījumā dos priekšroku konkurentu lētākai precei, ja tie nesekos cenu paaugstinājumam un nepaaugstinās savas preces cenu.

Коментарий автора
Atlants