3. Uzskaitiet trīs sava PU pārdošanas modeļa stiprās un vājās puses, t.i., kas no tā, kā tiek organizēta, vadīta un kontrolēta pārdošana jūsu PU, jums palīdz un kas traucē pārdot.
! Neņemiet vērā preces labās un sliktās īpašības un nevērtējiet tirgus situāciju, bet analizējiet to kā ir organizēta pārdošana.
Vājās puses.
Kādas problēmas tas sagādā pārdošanai?
Pavasarī nav zināma realizācijas cena
Līdz rudenim nevar plānot, vai ražošana būs rentabla
Pārdošanā iesaistīts viens cilvēks (uzņēmuma vadītājs)
Grūti organizēt savlaicīgu produkcijas piegādi, jo parasti produkcijas piegādes termiņš pircējam ir īss
Norēķini atkarīgi no pārdevēja nosacījumiem
Grūti prognozēt uzņēmuma naudas plūsmu
…