Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Бизнес план 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 1.
  • Бизнес план 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 2.
  • Бизнес план 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 3.
  • Бизнес план 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 4.
  • Бизнес план 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 5.
  • Бизнес план 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 6.
  • Бизнес план 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 7.
Фрагмент работы

Lauku māja “Upes līči”

Lauku māja “Upes līči” klientiem piedāvā ar lauku tūrismu saistītos pakalpojumus. Lauku māja savu darbību uzsāka pagājušajā sezonā. Klientu loks vēl nav kārtīgi izveidojies, tas veidojas. Tāpēc ir svarīgi, lai plānotie līdzekļi reklāmai palīdzētu iegūt jaunus klientus.
Lauku māja atrodas 24 km no pilsētas, neliela ezera krastā. Blakus mājai atrodas mežs. Viesiem tiek piedāvāta atsevišķa māja, kurā ir
Kamīnzāle,
Divas guļamistabas,
Virtuve,
Dušas telpas un tualetes,
Neliela pirts.Plānojot reklāmas budžetu lauku mājai, izvēlējos reklāmas budžeta plānošanas metodi: procents no realizācijas apjoma. Mērķis:
1)Panākt klientu skaita palielināšanos,
Panākt, lai esošie un potenciālie klienti kļūtu par patstāvīgiem.…

Коментарий автора
Atlants