Оценка:
Опубликованно: 03.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā. Mārketinga darbības vide', 1.
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā. Mārketinga darbības vide', 2.
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā. Mārketinga darbības vide', 3.
Фрагмент работы

1.SIA „DLV” nodarbojas ar azartspēlem, tai pieder spēļu zales „Zilais Dimant” visā Rīgā un ne tikai, bingo „Dimanta Bingo” un kazino „Dimanta Kazino”. Ta arī SIA „DLV” veic spēļu iekārtu remontu, jaunas programmas izstrādājumus un konstrue korpusus.
2.galvēnais uzņēmuma mērķis ir sniegt pakalpojumus cilvēkiem, kuri spēle azartspēles. Mārketinga mērķi uzņēmumam ir šādi: Patēriņa palielināšana – katru sezonu uzņēmums organize dažādus pasākumus un loterijas, lai pievērstu uzmanību savam spēļu zālem, jo mūsdienas Rīgā pastāv apmēram 5 firmas, kuri arī nodarbojas ar azartspēļu organizēšanu. Tātad vasaras un ziemassvētku sezona spēļu zāles „Zilais Dimant” notiek ikgadēja loterija, ta arī martā un oktobrī notiek prezentācijas, kur var apskatīt jaunas programmas spēļu automātiem. Produktu izvēles dažādības nodrošināšana. – uzņēmumam ir savi programisti un kompjuteru grafiķi, multiplikatori, kuri strāda pie jaunas programmas izstrādāšanas, ir arī tehniķi un dizaineri, kuri izstrāda modernus korpusus.…

Atlants