Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.07.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 1.
  • Конспект 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 2.
  • Конспект 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 3.
Фрагмент работы

Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi.
Mārketinga komunikāciju komplekss ietver:
reklāmu (advertising);
preču realizācijas stimulēšanu (sales promotion);
sabiedriskās saskares (public relations);
personisko apkalpošanu (personal selling).
Šo kompleksu sauc arī par preču virzīšanas metodēm tirgū.
Reklāma ir produktu virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.…

Atlants