Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.05.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2001.g. - 2001.g.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 1.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 2.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 3.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 4.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 5.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 6.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 7.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 8.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 9.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 10.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 11.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 12.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 13.
  • Реферат 'ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  ISO 9001:2000 īss raksturojums    4
  SIA “IM” iespējamais ceļš uz kvalitātes pārvaldības sistēmu    5
  Ieteikumi augstākai vadībai    5
  Ieteikumi kvalitātes sistēmas dokumentācijas sakārtošanas    6
  Ieteikumi procesu vadībai un uzraudzībai    7
  Uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes vadības sistēmas    9
  Uzņēmuma darbības efektivitātes pilnveidošana    9
  Klientu vēlmju iznākšana un apmierināšana    9
  Darbinieki un to kompetence    10
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    14
Фрагмент работы

ISO 9001:2000 īss raksturojums

Kvalitātes pārvaldības sistēmas ieviešanai uzņēmumā ir stratēģisks lēmums. Organizācijas kvalitātes pārvaldības sistēmas izstrādi un ieviešanu ietekmē dažādas vajadzības, konkrēti mērķi, piedāvātie produkti, izmantotie procesi, organizācijas lielums un struktūra. Standarta mērķis nav noteikti vienotu kvalitātes pārvaldības sistēmas struktūru vai vienotu dokumentāciju.
Standartā norādītās kvalitātes pārvaldības sistēmas prasības ir uzskatāmas kā papildnosacījumi produktu prasībām.
Standartu var izmantot gan iekšējās, gan ārējās puses, ieskaitot sertifikācijas iestādes, lai novērtētu noteiktas organizācijas spēju apmierināt klientu, tiesību aktu, reglamentētās sfēras un pašas organizācijas prasības.
Lai veicinātu klientu apmierinātību, šis Starptautiskais standarts iesaka piemērot procesa pieeju kvalitātes pārvaldības sistēmas izstrādei un efektivitātes uzlabošanai.
Lai organizētu funkcionālu efektivitāti, tai jāidentificē un jāpārvalda daudzas savstarpēji saistītas aktivitātes. Jebkurā darbībā, kurai nepieciešami resursi un kura tiek pārvaldīta, lai ieguldījumu pārvērstu iznākumā, var tikt uzskatīta par procesu. Bieži viena procesa iznākums tieši veido ieguldījumu nākošajā procesā.
Procesu sistēmas izmantošanu organizācijā kopā ar šo procesu identifikāciju, savstarpējo sadarbību un pārvaldību var uzskatīt par “procesa pieeju”.
Procesa pieejas priekšrocība ir tās iespējas nodrošināt sistēmas individuālo procesu savstarpējās saistības sadarbības un komb9inācijjas.

Коментарий автора
Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „ISO 9001:2000 ieviešana un uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes pārvaldības sistēmas”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/949009

Отправить

Э-почта отправлена.