-
Konkurētspēja SIA “X”, tās analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Konkurences jēdziens un tās veidi | 4 |
1.1. | konkurētspējas būtība un nozīme | 7 |
1.2. | Konkurētspējas parametri | 10 |
2. | SIA „Mārcis” darbības raksturojums, tās novērtējums | 14 |
2.1. | SIA „Mārcis” Riska analīze | 16 |
2.2. | Konkurētspējas analīze | 18 |
3. | SIA “Mārcis” konkurētspēja, tās analīze | 20 |
Secinājumi | 22 | |
Priekšlikumi | 23 | |
I | zmantotās literatūras un avotu saraksts | 24 |
Secinājumi
1. Konkurētspējas faktori palīdz izprast produkta vai produktu plusus un mīnusus, salīdzinot ar konkurentu produkciju;
2. Produkta cena un kvalitāte ir tieši saistīti jēdzieni, kas arī izšķir konkurētspēju tirgū;
3. Produkts bez labas reklāmas nevar sekmīgi konkurēts ne vietējā, ne starptautiskajā tirgū;
4. Produktu ražošanas process un ietekme uz vidi, ietekmē potenciālo klientu izvēli;
5. Produkta konkurētspēju ietekmē tā unikalitāte;
6. SIA „Mārcis” nav konkurētspējīgs uzņēmums;
Priekšlikumi
1. Izstrādāt konkrētus aprakstus konkurētspējas faktoriem, kas palīdzētu izprast produkta labās īpašības un trūkumus;
2. Veikt rūpīgu konkurentu izpēti, kas ļautu labāk izprast savu produktu priekšrocība;
3. Izvērst plašākus reklāmas pasākumus, kas piesaistītu vairāk uzmanības;
4. Uzsverot produkta unikalitāti, ir iespējams piesaistīt gan konkurentu, gan potenciālo klientu uzmanību;
5. Lai veicinātu konkurētspēju starptautiskajā tirgū, jāveido savu pārdošanas aģentu tīkls vai arī intensīvāk jāmeklē potenciālie klienti.
…
Darba tēma ir konkurence un tās jēdziens, konkurences parametri un detaļas, konkurētspējas būtība un nozīme. Tas izstrādāts kursa darba ietvaros, iekļaujot arī praktisko daļu, konrēta uzņēmuma konkurētspējas analīzi.
Pielikumu nav.