Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi', 1.
  • Конспект 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi', 2.
  • Конспект 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi', 3.
Фрагмент работы

Nodomu kaut ko iegādāties mums var radīt daudzi faktori: draugu viedokļi, reklāmas, ekspertu ieteikumi un padomi u.c. Mēs vēlamies kaut ko iegādāties, lai būtu atzīti, moderni, veseli u.c. apstākļi. Nodoms kaut ko iegādāties ir mūsu vēlme to iegūt. Bet, kad pirkums ir reāli jāizdara, klāt nāk virkne citu faktoru, kas noteiks to vai mēs nopirksim to, ko mēs bijām vēlējušies un iedomājušies.
Reālu pirkuma izdarīšanu var ietekmēt gan cilvēka demogrāfiskās, gan ekonomiskās iespējas. Kā pierādījās pētījumā, cena ir galvenā barjera, kas var likt atteikties no konkrētās vēlmes. Ekoloģiskās pārtikas gadījumā manuprāt, tas ir ļoti negatīvs aspekts, jo patērētājiem vajadzētu būt pieejamai šai ekoloģiskai pārtikai, ja viņiem ir šāda vēlme. Ļoti bieži ekoloģiskajai pārtikai ir augsta cena un tā ir kā luksusa prece. Ekoloģiski audzētai pārtikai nevajadzētu būt ļoti dārgākai par parasto, tikai tāpēc, ka tā ir audzēti dabiski, bez dažādām ķimikālijām.

Atlants