-
Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Uzņēmuma un preces īss apraksts | 5 |
2. | Mārkatinga vides analīze | 6 |
2.1. | Mārketinga mikrovides analīze | 6 |
2.1.1. | Uzņēmums un tā struktūra | 6 |
2.1.2. | Pircēji | 7 |
2.1.3. | Piegādātāji | 7 |
2.1.4. | Starpnieki | 8 |
2.1.5. | Konkurenti, to analīze | 9 |
2.2. | Mārketinga makrovides analīze | 11 |
2.2.1. | Demogrāfiskais faktors | 11 |
2.2.2. | Sociālekonomiskais faktors | 11 |
2.2.3. | Nozares analīze | 11 |
2.2.4. | Tehnoloģiskais faktors | 13 |
2.2.5. | Kultūras un izglītības faktors | 13 |
2.2.6. | Politiski tiesiskais faktors | 13 |
2.3. | SVID analīze | 14 |
3. | Mārketinga mērķu noteikšana, stratēģijas un darbības plānošana | 16 |
3.1. | Mērķi un stratēģija | 16 |
3.2. | Mērķa tirgus, segmenti un pozicionēšana katrā no tiem | 18 |
3.3. | Pārdošanas prognozes | 19 |
3.4. | Darbības plānošana | 20 |
3.4.1. | Produkts | 20 |
3.4.2. | Cenu veidošana | 22 |
3.4.3. | Komunikācija ar patērgātājiem | 23 |
3.4.4. | Mārketinga aktivitāšu kalendārais gads | 24 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 26 |
Mūsdienās konkurence ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa un tas ir galvenais, taču ne vienīgais cēlonis, kādēļ daudz jauni uzņēmumi bankrotē neilgi pēc to atvēršanas. Tādēļ ļoti būtiska ir tirgus izpēte – kādi riski un kādas iespējas tajā pastāv, un kā plānotais bizness konkrētajā tirgū varētu attīstīties.
Daudzās skolās obligāta prasība ir mācību grāmatu apvākošana, taču lielai daļai skolēnu grāmatas nav apvākotas, lai gan kancelejas preču tirgus ir plašs un samērā pārpildīts ar visdažādāko izmēru un cenu grāmatu vāciņiem. Iespējams tas ir tādēļ, ka skolēnam nav laika, lai ietu uz grāmatnīcām un meklētu atbilstošus vāciņus savām grāmatām, kuras šobrīd lielākā daļa ir nestandarta izmēru. Iespējams tādēļ, ka pašam apvākot grāmatu ir pietiekami sarežģīti, nav vēlēšanās. Tādējādi tika saskatīta brīva tirgus niša – nestandarta izmēru grāmatu apvākošana.…
Darbā veikta jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana, lai konstatētu, vai ir izdevīgi atvērt šādu uzņēmumu. Darbā veikta SVID, PEST analīze, Ansofa matrica, Portera 5 spēku modeļa analīze, GE/McKinsey modeļa izstrāde.
