Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 1.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 2.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 3.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 4.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 5.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 6.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 7.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 8.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 9.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 10.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 11.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 12.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 13.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 14.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 15.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 16.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 17.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 18.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 19.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 20.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 21.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 22.
  • Реферат 'Kvalitātes vadība informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos', 23.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
I.  Vispārējs teorētisks ieskats    4
II.  Kvalitātes vadība IKT projektos    7
IV.  Atbilstošas projekta metodes izvēle    11
4.1.  Klasiskā jeb Ūdenskrituma metode    11
4.2.  Agile metode    12
V.  Kvalificēta personāla piesaiste    13
VI.  Lietotāju vajadzību apzināšana, izvirzīt par prioritāti    15
6.1.  Lietošanas paradumi, ierīces, lietojamības testi, funkcionālais audits un sistēmanalīze    15
6.2.  Normatīvajos aktos noteiktās lietojamības prasības    17
VII.  Drošības prasības un standarti    19
  Literatūras saraksts    21
Фрагмент работы

Noslēgums
Kvalitātes nerodas pati no sevis, lai tā būtu, par to ir jādomā un jau no paša projekta idejas, plānošanas līdz tā ieviešanai dzīvē. Kvalitāti tēlaini varētu salīdzināt ar skaņām – katra atsevišķi tās ir tikai skaņas, ja to ir daudz, to varētu saukt pat par troksni, bet tikai tad, kad katra skaņa ir apzināti sakārtota noteiktā secībā, kopumā, tad rodas mūzika. Tāpat arī ar projekta izpildījumu – ja tas ir pārdomāts un ņemti vērā dažādi projekta kvalitāti ietekmējošie apstākļi vērā, rodas kvalitatīvs galarezultāts.
Kvalitātes vadībai ir būtiska loma IKT projektu īstenošanā un to jāaplūko kā kompleksu pasākumu kopumu, kas ir kā ikdienas projekta sastāvdaļa – kvalitāti ir jāplāno, kvalitāti ir jāīsteno, kvalitātes ievērošanu ir jākontrolē un par rezultātiem regulāri jāpārliecinās, tajā skaitā, saņemot neatkarīgu ekspertu slēdzienus.

Коментарий автора
Atlants