Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 1.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 2.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 3.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 4.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 5.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 6.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 7.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 8.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 9.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 10.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 11.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 12.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns', 13.
Фрагмент работы

SIA „Saulespuķe” ir uzņēmums, kas nodarbojas ar ziedu tirdzniecību un telpu dekorēšanu. Tas atrodas Rīgā, Basteja bulvārī 19. Uzņēmumu dibināja un tas pieder Zaigai Puškinai. Pamatkapitāls bija 2000Ls.
Uzņēmuma produkcija ir daudzveidīga. Tiks pārdoti gan dārza, gan eksotiskie ziedi, kā arī telpaugi. Papildus pakalpojumi ir telpu dekorēšana svinīgiem pasākumiem, florista pakalpojumi un ziedu piegāde adresātam. Ziedu saloni būs nepieciešami vienmēr, jo cilvēki var rēķināties, ka, ja ziedus pasūtīs salonā, tad nebūs jāuztraucas, jo uzņēmums gan izveido ziedu kompozīcijas, gan nogādā adresātam. Salons piedāvās arī florista pakalpojumus par pieņemamām cenām. Tā kā ziedu salonu pakalpojumi ir bijuši pieprasīti vienmēr, uzņēmumam būs iespēja attīstīties Latvijas tirgū, jo, lai arī šī niša ir pārpildīta, uzņēmums „Saulespuķe” būs konkurētspējīgs.
Uzņēmumam „Saulespuķe” ir izvēlēta produkta stratēģija. Pircēji dos priekšroku kvalitātei, ko „Saulespuķe” spēs nodrošināt. Precei būs vidēja cena, lai tā spētu konkurēt tirgū. Tā tiks virzīta tirgū, akcentējot tās kvalitāti, tāpēc būs jāveic papildus preces kvalitātes iespēju izpēte. Uzņēmumā tiks izmantots 1. līmeņa sadales kanāls. Tātad tiks izmantots cits mazumtirgotājs. Izmantos intensīvo sadali, jo uzņēmums ir gatavs piedāvāt preci pārdošanā visiem, kas vēlas. Uzņēmums vēlas apgūt lielu tirgus daļu. Cenas sākumā būs salīdzinoši zemas, jo cilvēkiem produkts jāiepazīst. Arī vēlāk cena nedrīkstēs pārsniegt konkurentu cenu griestus un būs jāpieturas pie konkurentu cenu griestu virsotnes.
Uzņēmumam būs vairāklīniju vadības shēma. Tā uzņēmums darbosies sekmīgāk un iespējams būs vairāk konkurētspējīgs. Jaunas idejas varēs ātri tikt realizētas un tas palīdzēs uzņēmumam augt. Arī uzņēmuma vadītājam būs vieglāk strādāt, jo katrā jomā būs vietnieki.
Uzņēmums sāks ar salīdzinoši nelielu pamatkapitālu – 2000Ls. Netiks ņemts kredīts. Uzņēmumam nebūs arī rezerves kapitāls. …

Atlants