Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 1.
  • Конспект 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 2.
  • Конспект 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 3.
  • Конспект 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 4.
  • Конспект 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 5.
  • Конспект 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 6.
Фрагмент работы

Daudzas veiksmīgas kompānijas vērē savu biznesu kā no ārējas vides, tā arī no iekšējas. Mārketinga vide vienmēr mainās – jaunas problēmas vai jaunās iespējas. Viena no kompānijām, kura var regulēt tās vides ir Mattel, kuri ražo Barbi.
Daudzas kompānijas neanalizē ārējas vides attīstības tendences, ignorē izmantot jaunas iespējas. Kompānijas stratēģijas, struktūra, sistēma un organizācijas kultūra drīz noveco, un tās bremzē piedalīšanu tirgū, kur ir liela konkurence un milzīgas korporācijas.
Par ārējo vidi un tās izmaiņām seko mārketologi. Viņi vāca informāciju un pēta tirgu.
Šajā ātri izmaināma globālā pasaulē kompānijai vajadzētu veikt sešu pamatu faktoru monitorings: demogrāfiskais, ekonomiskais, dabas, tehnoloģiskais, politiski – tiesiskais un sociāli – kultūras.1 Visi šie faktori darbojas viena ciklā, katrs ir saistīts viens ar otru. Piemēram, straujš dzimstības augums (demogrāfiskais faktors) ved pie resursu samazināšanas un ārējas vides piesārņošanas ( dabas faktors), un tas viss ļāva cilvēku prasīt jaunus likumus (politiskais faktors). Iestādīti ierobežojumi stimulē jaunu tehnoloģisku lēmumu un produktu (tehnoloģiskais faktors), kuri, būtu pieejami (ekonomiskais faktors), var galu galā izmainīt attieksmi un cilvēku rīcības (sociāli – kultūras faktors).…

Коментарий автора
Atlants