Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 1.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 2.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 3.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 4.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 5.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 6.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 7.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 8.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 9.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 10.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 11.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 12.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 13.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 14.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 15.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 16.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 17.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 18.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 19.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 20.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 21.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 22.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 23.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 24.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 25.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 26.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 27.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 28.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 29.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 30.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 31.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 32.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 33.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 34.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 35.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 36.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 37.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 38.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 39.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 40.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 41.
  • Реферат 'Stratēģiskās plānošanas process un izvēle', 42.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Stratēģija un stratēģiskās plānošanas process    5
1.1.  Stratēģijas jēdziens    5
1.2.  Stratēģiskās plānošanas process    7
1.3.  Stratēģiskās plānošanas līmeņi    21
2.  Stratēģijas izvēle    29
2.1.  Stratēģijas piemērotība    29
2.2.  Stratēģijas ticamība    34
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    38
Фрагмент работы

Izmantojot jūtīguma analīzi, stratēģiskās alternatīvas riska novērtējums tiek saistīts ar stratēģijas analīzi. Šī metode pamatojas uz to, ka tā ļauj izvērtēt un mainīt kritiskos pieņēmumus, kas ir katras stratēģijas pamatā. Jūtīguma analīze dod iespēju novērtēt to, kā mainās paredzamais rezultāts, piemēram, peļņa, atkarībā no izdarītajiem pieņēmumiem un to izmaiņām. Jūtīgumu var novērtēt, izmantojot vairākas metodes. Vienkāršākā metode ir faktoru vai pieņēmumu secīgā sakārtošana atkarībā no tā, kā tie ietekmē uzņēmuma rentabilitāti. Situācijas modelēšana ir mēģinājums, veidojot uzņēmuma un tā apkārtējās vides kvantitatīvo modeli, ņemt vērā visus faktorus, kaut gan ir gandrīz neiespējami iegūt pilnīgi reālu modeli. Šī metode ir ļoti noderīga tad, ja darbības veiksmi ietekmējošie faktori ir kvantitatīvi analizējami.
Izšķirošā daļa stratēģijas novērtēšanā ir dažādu kultūru saderības novērtējums. Tas ir sevišķi būtiski stratēģijām, kurās ir iesaistīti kopuzņēmumi, tiek izveidotas stratēģiskās alianses vai pievienoti citi uzņēmumi. Lai veiktu šo novērtēšanu, ir jānosaka, kādas ir uzņēmuma ieinteresētās puses. Ieinteresēto pušu identificēšana ir nepieciešama, lai novērtētu to reakciju attiecībā uz jaunajām stratēģijām un lai varētu ietekmēt šo reakciju un līdz ar to arī stratēģiju pieņemamību.
Ieinteresēto pušu un to prasību novērtējums ir būtisks stratēģisko alternatīvu izvērtēšanas elements. Kaut arī dažreiz šis vērtējums nesakrīt ar novērtējumu, kas iegūts, izmantojot iepriekš aplūkotās skaitliskās un racionālās analīzes metodes, tomēr, lai iegūtu pilnīgāku viedokli par iespējamajām stratēģiskajām alternatīvām, ir nepieciešamas izmantot visas minētās metodes.

Коментарий автора
Atlants