Ja mēs paskatāmies vismaz 10 gadus atpakaļ tad reklāmas tirgus bija stipri mazāks, kā arī tā izmantošanas iespējas. Viss sākās ar reklāmām avīzēs, žurnālos , radio un televīzijai līdz reklāmai internetā. Katrai reklāmai ir sava mērķauditorija, kurai ļoti stingri tiek sekot līdzi. Piemēram, bērni tiek piesaistīti reklāmai, ja pēc vai starp animācijas filmām , kino tiek rādītas kādas reklāmas par rotaļlietām, atrakcijām. Sieviešu kanālos jeb tām radītā saturā tiek pielietotas reklāmas attiecīgi katram, lai piesaistītu pēc iespējas vairāk cilvēku. Ļoti tiek tendēts pēc attiecīgajām mērķauditorijām, vajadzībām un interesēm, kas katru gadu rūpīgi tiek pētīts, kas katrai mērķauditorijas grupai vairāk ticis ieinteresēts.