-
Biznesa plāns salonveikalam
Nr. | Название главы | Стр. |
Biznesa plāna kopsavilkums | 3 | |
1. | Dati par uzņēmumu | 3 |
2. | Biznesa projekta mērķi | 4 |
3. | Darbības pamatvirzieni | 5 |
4. | Tirgus analīze un konkurenti | 6 |
5. | Mārketinga plāns | 8 |
6. | Projekta realizācija | 10 |
7. | Uzņēmuma vadība un personāls | 11 |
8. | Finanšu plāns | 12 |
9. | Riska faktoru analīze | 13 |
Pielikumi | 17 |
• Meistarklašu vadītāju mainība (maz ticams/vidēja)
Izstrādāt motivācijas programmu, nodrošināt labus darba apstākļus.
• Darba drošības neievērošana (maz ticams/liela)
Instruēt darbiniekus, rīkot apmācības darba drošībā.
FINANŠU RISKS
• Nepareizi saplānota naudas plūsma (maz ticams/ liela)
Reizi mēnesī kontrolēt un plānot naudas plūsmu.
• Likumdošanas par finanšu nosacījumiem nezināšana (maz ticams/liela)
Sekot līdzi informācijai par izmaiņām tiesiskajos aktos, konsultēties ar juristiem.
• Tirgus cenu nepārzināšana (maz ticams/vidēja)
Sekot līdzi tirgus cenām.
• Inflācija, kuras dēļ plānotās izmaksas var būtiski atšķirties no reālajām (ticams/vidēja)
Slēgt ilgtermiņa līgumus ar preču piegādātājiem; veidot uzkrājumus.
• Klientu pirktspējas samazināšanās ( ticams/vidēja)
Lojalitātes programmas un atlaižu sistēmas ieviešana.
• Klientu (preču pircēju) negodīga rīcība (ticams/vidēja)
Pastiprināta debitoru uzraudzība; preču piegāde ar priekšapmaksu.
• Sadarbības partneru negodīga rīcība (maz ticams/liela)
Biznesa partneru monitorings. Uzturēt regulārus kontaktus un katru gadu veikt biznesa partneru novērtēšanu.
…
Salons + Veikals, biznesa plāns MBO kursam Iekļauts: Dati par uzņēmumu, biznesa plāna mērķi, darbības pamatvirzieni, Tirgus analīze, SVID analīze, konkurentu raksturojums un analīze, mārketinga plāns, projekta realizācijas plāns, uzņēmuma vadība, finanšu plāns, riska faktoru analīze, Ganta diagramma, ieņēmumu - izdevumu plāns, naudas plūsmas pārskats, peļņas un zaudējumu aprēķins, bilance.