Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 20.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 21.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 22.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 23.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 24.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 25.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 26.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 27.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 28.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 29.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 30.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 31.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 32.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 33.
  • Реферат 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 34.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vides analīze    4
1.1.  Mārketinga mikrovides analīze    4
1.1.1.  Uzņēmums    4
1.1.2.  Piegādātāji    5
1.1.3.  Starpnieki    5
1.1.4.  Konkurenti    6
1.1.5.  Pircēji    8
1.2.  Marketinga makrovides analīze    9
1.2.1.  Ekonomiskā situācija    9
1.2.2.  Demogrāfiskā situācija    9
1.2.3.  Politiski tiesiskā situācija    11
1.2.4.  Portera 5 spēku modelis    13
2.  Tirgus ietilpības novērtēšana    16
3.  SVID analīze    17
4.  Mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana    22
4.1.  Tirgus segmentēšana    22
4.2.  Mērķa tirgus noteikšana un pozicionēšana    23
4.3.  Uzņēmuma veiksmes atslēga    24
4.4.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    25
4.5.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    26
4.5.1.  Bostonas konsultantu grupas matrica    26
4.5.2.  General Electric modelis    27
5.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai vienam gadam    30
  Secinājumi    31
  Literatūras saraksts    32
Фрагмент работы

Secinājumi
Tele2 uzņēmums ir līderis mobilo sakaru nozarē. Taču tā konkurenti neguļ un tāpēc Tele2 ir jācīnās par katru klientu. Pagaidām īstenot šo ir viegli, jo tirgus ir ātri augošs un tāpēc klientus pagaidām „pietiks” visiem. Jāpiebilst, ka samazinās stacionāro telefonu skaits – cilvēki atsakās no stacionārajiem aparātiem un pievienojas mobilo telefonu lietotāju skaitam – arī tādā veidā aug klientu skaits.
Bet tas ir tikai pagaidām – mobilie sakari, kā prece, atrodas attīstības posmā, bet jau tagad jādomā par brieduma posmu, kur visi tirgus dalībnieki saņems visus „iespējamos” klientus un sāks cīnīties par tiem. Daļēji tas notiek jau šodien. Un tur uzņēmumiem vajadzētu domāt par ko citu, nevis par parastu preces pārdošanu, kā tas notiek šodien.

Коментарий автора
Atlants