-
Reorganizācija uzņēmumā "X"
Secinājumi
Lai sekmīgi īstenotu reorganizācijas plānu, tika izmantoti lieli apgrozāmie līdzekļi un intensīvs darbs. Pēc reorganizācijas galvenie uzlabojumi bija:
Tika saglabātas vismaz 30 darba vietas
Paplašinot ražošanu, tika paplašināts arī darba vietu skaits
Uzņēmums ražoja ne tikai plēvi, bet piedāvāja arī dažādus plēves iepakojuma veidus, atkritumu maisiņus, līmplēves u.c. Tādā veidā paplašinājās konkurētspējīgā gatavā produkcija
Tika veiktas dažādas mārketinga darbības – reklāma (TV, laikrakstos, internetā u.c.) Mārketings meklē jaunas idejas
Gatavās produkcijas realizācija lielākajiem Latvijas veikaliem
Gatavās produkcijas eksports kaimiņvalstīm un uz ES valstī
Dārza plēves eksports uz Ziemļvalstīm
Uzņēmums piedalījās dažādās uzņēmēju izstādēs, tur arī noslēdz vairākus sadarbības līgumus
…
Ievads Sabiedrību reorganizācija, tās apvienojot, sadalot, vai pārveidojot, ir salīdzinoši komplicēta procedūra. Tās ietvaros arvien rodas virkne jautājumu, kuru risinājumus nereti jāmeklē dažādos normatīvajos aktos. Šajā referātā tuvāk pētīšu reorganizācijas procesu, kurā tiks veikta organizācijas pievienošana citai sabiedrībai. Reorganizācijas nolūks ir atveseļot uzņēmuma darbību, uzņēmuma saimnieciskās darbības uzlabošanu, novēršot tās likvidāciju. Reorganizācijas process sākas ar dalībnieku lēmumu par reorganizācijas uzsākšanu. Šajā gadījumā tas būs uzņēmums SIA „XXX”, kurš ražoja plēvi. Un galvenais uzņēmuma maksātspēju ietekmējošais faktors ir sliktais mārketings un daudz dažādi finansiālie – ekonomiskie aspekti, kas noveda pie uzņēmuma reorganizācijas. Pievienošana: • Pievienošana ir process, kurā pievienojamā sabiedrība nodod visu savu mantu citai sabiedrībai (iegūstošajai sabiedrībai) un beidz pastāvēt bez likvidācijas procesa • Pievienojamās sabiedrības tiesības un saistības pāriet iegūstošajai sabiedrībai un pievienojamās sabiedrības dalībnieki kļūst par iegūstošās sabiedrības dalībniekiem (sk. 22.10.09[3] )
