-
Elektroniskie grāmatu lasītāji
Реферат19 Компьютеры, программирование, электроника, Реклама, маркетинг, Статистика
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Pētījuma mērķi un uzdevumi | 3 |
2. | Produkta apraksts | 4 |
3. | Informācijas avotu atlase | 6 |
4. | Informācijas vākšana | 7 |
5. | Iegūtās informācijas analīze | 8 |
6. | Iegūto rezultātu apkopošana | 17 |
Secinājumi | 18 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 19 |
Secinājumi
E-lasītājs ir klasificējams kā ilgtermiņa patēriņa prece;
E-lasītāju var pieskaitīt pie speciāli pērkamajām precēm un pie īpašajām precēm;
E-lasītāju cena patēriņa tirgū svārstās no 59 līdz 283 eiro;
E-lasītāju var iegādāties jebkurā elektropreču veikalā un internetveikalos;
Latvijā netiek ļoti daudz reklamēti e-lasītāji kā citas patēriņa preces;
E-lasītājs nav izteikta popularitāte kā viedtālruņiem vai plašetdatoriem;
Lielākā daļa aptaujāto cilvēku zina, kas ir e-grāmatu lasītājs;
8% no aptaujātajiem ir iegādājušies e-lasītāju;
29% no aptaujāto radiem vai draugiem pieder e-lasītājs;
Kā lielākās e-lasītāju priekšrocības tiek atzītas to kompaktums un izmērs, kā arī labā teksta lasītspēja neatkarīgi no apgaismojuma un vides;
Kā lielākie e-lasītāju mīnusi tiek atzīta cena, ūdens neizturība, un visas grāmatu bibliotēkas pazušana gadījuma, ja tiek pazaudēts e-lasītājs;
2/3 no aptaujātajiem nevēlētos iegādāties e-lasītāju;
Pircējiem ir stereotips – jo dārgāks, jo labāks, tomēr ne vienmēr tas tā notiek.
…
2017.gadā veikts tirgus pētījums par elektroniskajiem grāmatu lasītājiem tirgzinībās