Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 1.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 2.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 3.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 4.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 5.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 6.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 7.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 8.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 9.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 10.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 11.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 12.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 13.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 14.
  • Реферат 'Produktu piesaiste tirgum', 15.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
1.1.  Pakalpojumu mārketings    4
1.2.  Produktu mārketings    4
2.  Pašsajūta un klientu vēlmes    5
2.1.  Mērķauditorijas noteikšana un klientu vēlmes    5
2.2.  Vājo un stipro pušu apzināšanās    5
3.  Mārketinga pakalpojumu sniedzēji    6
3.1.  Mārketinga pakalpojumu izvēle    6
3.2.  Ārējo speciālistu plusi un mīnusi    6
4.  Tirgus pētīšana    7
5.  Tirgus zinību instrumenti    8
5.1.  Izstādes    8
5.2.  Reklāma un e- komercija    8
5.3.  Loģistika un eksports    9
6.  Tehnoloģijas un ražošana    10
7.  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Izmantorās literatūras un avotu saraksts    12
Фрагмент работы

7. Secinājumi un priekšlikumi
Veicot darbu tika iegūtas zināšanas par to kā piesaistīt produktus tirgum. Lai to izdarītu sākumā ir jāizvērtē savas stiprās un vājās puses, jo ir jāzina, kas klientiem patīk un kas nepatīk, ja ir problēma to ir jārisina. Nākamais, kas ir jāizvēlas ir noteikta mērķauditorija, nav iespējams izvēlēties visas uzreiz, jo ,piemēram, BMX velosipēdus nepirks veci cilvēki, tos izvēlēsies vairāk pusaudži, tādēļ ir jāapskata viņu intereses un lietas, kas viņus piesaistīs. Tādēļ ir jāveic tirgus pētīšana gan kvantitatīvā, gan kvalitatīvā. Lai vēl vairāk iegūtu vietu tirgū ir jāpielietos tirgus zinību instrumenti, ir jāspēj reklamēt sevi izstādēs, reklāmās ,kā arī jāiegūst kontaktpersonas šajos pasākumos. Vēl ļoti svarīgs punkts ir kā produkts tiek piegadāts. Cilvēku interesēs ir tas, lai produkts tiktu piegādāts ātri , lēti, kā arī produktīvi. Lai izgatavot pēc iespējas labākus produktu ir jāatjauno rūpnīca, jāievieš jaunas iekārtas, lai nerastos brāķi un nebūtu neapmierināti klienti, kas varētu pasliktināt prestižu.
Taču varam secināt visi šie punkti ir jāievēro, tā lai produkts nestu peļņu nevis to, lai pēc iespējas vairāk cilvēku iegādātos noteikto produktu par zemāku cenu , bet ar augstu kvalitāti. Taču ir jāievēr vēl tas ,ka ja pircējs ir neapmierināts ar kaut ko to tā nevar atstāt, tas ir jālabo.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants