-
E-pasta mārketings
Реферат12 Компьютеры, программирование, электроника, Реклама, маркетинг
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1.nodaļa | Interneta mārketings | 3 |
2.nodaļa | Reklāma | 4 |
2.1. | Iemesli kāpēc izmantot Internetu reklāmai un mārketingam | 4 |
3.nodaļa | E-pasta mārketings | 5 |
3.1. | E-pasta mārketingam sūtītājus va iedalīt divās kategorijās | 5 |
3.2. | Mārketingam ar e-pasta starpniecību ir vairākas priekšrocības | 6 |
3.3. | Definīcijas | 7 |
4.nodaļa | E-pasta mārketinga izmantošana Banku augstskolas studentu vidū | 8 |
Secinājumi | 15 | |
Pielikumi | 16 | |
Biblogrāfisko norāžu saraksts | 18 |
Vispopulārākais un arī atdeves ziņā labākais veids ir anketēšana. Piemēram, piedaloties loterijā, klientam ir jāaizpilda anketa, kurā ir minēts, ka viņš piekrīt e-pasta ziņojumu saņēmšanai no attiecīgās kompānijas. Kā motivācija parasti tiek piedāvātas lielas, vērtīgas balvas.
Tiešsaiste vide – viennozīmīgi labākā datubāzes izveides iespēja tiešsaistes vidē ir pieteikuma formas publicēšana mājas lapā. Un ne tikai galvenajā lapā, bet pēc iespējas visās mājas lapas apakš lapās. Vēl viens veids, kā tiešsaistē panākt klientu pierakstīšanos datubāzē, ir e-pasts. …
E-pasta mārketings ir reklāmas veids ar elektroniskā pasta starpiniecību. Tiek sastadīta elektroniskā pasta vēstule, kas satur gan informāciju par uzņēmuma pakalpojumiem, gan arī uzņēmuma Interneta lappuses adresi un tā tiek izsūtīta uz daudzām e-pasta adresēm. E-pasta mārketings dod labus rezultātus, ja tas tiek izplatīts konkrētā auditorijā, kurai varētu būt interese vai sakars ar minēto pakalpojuma veidu. Ja šāda vēstule tiek izplatīta lielā auditorijā, visbiežāk lietotājs to nekavējoties izdzēsīs. Tautā to sauc par mēstulēm (spam, junk mail). Šeit liela nozīme ir tirgus izpētei. Eksistē maksas un bezmaksas serveri e-pasta adrešu iegūšanai. Tāpat adreses var gūt organizējot savā lappusē atgriezenisko saiti, piedāvājot kaut ko par brīvu apmaiņā pret informācijas ievietošanu par sevi u.c.
