-
Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | KONKURENCES TEORĒTISKIE ASPEKTI UN NOVĒRTĒŠANA | 4 |
1.1. | Konkurences būtība un jēdziens | 4 |
1.2. | Konkurentu un konkurences vides novērtēšanas metodes | 6 |
1.3. | Konkurences cīņas stratēģijas | 10 |
2. | VIESNĪCAS “CENTRA” DARBĪBAS ĪSS RAKSTUROJUMS UN ATTĪSTĪBAS RĀDĪTĀJI | 12 |
2.1. | Viesnīcas attīstības vēsture un pamatrādītāji | 12 |
2.2. | Viesnīcas struktūras raksturojums | 14 |
2.3. | Viesnīcas pakalpojumu raksturojums | 16 |
3. | Viesnīcas “Centra” tiešo konkurentu analīze un cīņas stratēģijas izvēle | 20 |
3.1. | Konkurences vides analīze | 20 |
3.2. | Tiešo konkurentu noteikšana | 22 |
3.3. | Konkurētspējas novērtēšana | 24 |
3.4. | Stratēģijas izvēle | 27 |
SECINĀJUMI | 28 | |
PRIEKŠLIKUMI | 29 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 30 |
Lai paaugstinātu šo konkurētspēju, tiek iegādātas jaunas ražošanas iekārtas, attīstīta infrastruktūra, kāpināta ražošana, kā arī likts uzsvars uz to, ka iestāšanās ES ir zināms garants turpmākai Latvijas uzņēmumu attīstībai.
Tādā veidā, ja uzņēmums vēlas atrast veidu vai metodes kā paaugstināt savu konkurētspēju, tam vispirms ir arī jāveic uzņēmuma tiešo konkurentu noteikšana. Un tikai tad uzņēmums var noteikt stratēģijas izvirzīto mērķu sasniegšanai, t.i. noteikt, kā efektīvāk izmantot savus resursus un spējas konkurētspējīgās priekšrocības radīšanai, kā to izmantot konkurentu apsteigšanai.
Kursa darbs mērķis ir noteikt un analizēt viesnīcas “Centra” tiešos konkurentus un izvēlēties cīņas stratēģijas ar tiem.
Izejot no darba mērķa tiek noteikti šādi darba uzdevumi:
1.Dot ieskatu konkurentu noteikšanas un izvērtēšanas teorētiskajā bāzē.
2.Izvērtēt viesnīcas “Centra” galvenos darbības rādītājus un pakalpojumu piedāvājumu.
3.Noteikt viesnīcas “Centra” tiešos konkurentus un analizēt to ietekmi uz viesnīcas darbību.
4.Dot secinājumus un izvirzīt priekšlikumus viesnīcas “Centra” stratēģijas izvēlei.…
2006.gadā izstrādāts, novērtēts ar 9 ballēm
