Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana. SWOT analīze', 1.
  • Конспект 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana. SWOT analīze', 2.
  • Конспект 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana. SWOT analīze', 3.
  • Конспект 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana. SWOT analīze', 4.
  • Конспект 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana. SWOT analīze', 5.
  • Конспект 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana. SWOT analīze', 6.
Фрагмент работы

Mārketingu ietekmējošie iekšējās vides faktori ir: institucionālais menedžments; finanses; zinātne un pētniecība; piegāde; ražošana; grāmatvedība. Mazliet par katru atsevišķi: institucionālais menedžments jeb augstākā līmeņa menedžeri ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību. Tipiski augstākā līmeņa menedžeru amati biznesā ir: akciju sabiedrības padomes priekšsēdētājs; valdes priekšsēdētājs; prezidents; viceprezidents. Finansu dienests ir atbildīgs par dažādo biznesa darbību rentabilitātes vērtējumu. Zinātniski pētnieciskā daļa –organizācijās, kurās dominē šī nodaļa, tās līdzstrādnieki, kuri pētī zinātnes pamatproblēmas, tiecas uz izstrādājamo jauno produktu tehnisko pilnveidošanu un augstu izmaksu līmeni.…

Коментарий автора
Atlants