Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.03.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'United Colours of Benetton', 1.
  • Конспект 'United Colours of Benetton', 2.
  • Конспект 'United Colours of Benetton', 3.
  • Конспект 'United Colours of Benetton', 4.
  • Конспект 'United Colours of Benetton', 5.
  • Конспект 'United Colours of Benetton', 6.
  • Конспект 'United Colours of Benetton', 7.
  • Конспект 'United Colours of Benetton', 8.
  • Конспект 'United Colours of Benetton', 9.
Фрагмент работы

Produktu līnijas.

United Colors of Benetton.

Globāla firmas zīme, viena no viszināmākajām pasaulē. United Colors of Benetton (UCB) ražo konkrēta stila preces, kurā tiek sakombinēta krāsa, enerģija un funkcionalitāte. UCB piedāvā patērētājiem visa veida apģērbus – apakšveļu, ikdienas apģērbu un arī apģērbu darbam, atpūtai, izklaidei utt.
Šajā produktu līnijā ir daudz adījumu, apģērbu no mīkstiem un patīkamiem audumiem.

Playlife.

Sportisku apģērbu līnija. Tā ir domāta vairāk ikdienas komfortam, nevis īstam sportam.

Killer Loop

Jauniešu sportisko apģērbu līnija, domāta tiem, kas aktīvi nodarbojas ar skeitbordu, snovbordu u.c. ekstremāliem sporta veidiem. Izcila kvalitāte un izturība.

Secinājumi.

United Colors of Benetton pastāv liela konkurence, tāpēc tiek izmantoti visi iespējamie līdzekļi firmas attīstībai un pārdošanas rādītāju celšanai – agresīva reklāma un uzņēmumu apvienošana vienā holdingā.
Izejmateriāli ir salīdzinoši lēti, tāpēc ir izdevīgi ražot tekstilizstrādājumus. Taču notiek sīva cīņa uzņēmumu starpā par tirgu Itālijā, Eiropā un Pasaulē.
Par galveno patērētāju grupu tiek uzskatīti jaunieši, kas bieži maina apģērbu un ģērbjas salīdzinoši sportiski un brīvi, tāpēc reklāma tiek vērsta tieši uz viņiem.
United Colors of Benetton pārdošanas rādītāji ir atkarīgi no reklāmas, jo šokējošāka reklāma, jo augstāki rādītāji, kas norāda, ka firmai būtībā mainīt koncepciju nav iespējams.

Коментарий автора
Atlants